י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

ההרוג בתאונת הדרכים בירדן: מתנדב מצטיין במד"א

כוחות מד"א שהגיעו למעבר אלנבי על מנת להעביר לישראל נפגעי תאונה קטלנית בירדן, נדהמו לגלות: איל אליהו, שנהרג בתאונה, הוא מתנדב מצטיין במד"א

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

ביום חמישי, סמוך לשעה 19:00, אירעה תאונת דרכים קטלנית בירדן: בהתנגשות בין מיניבוס, בו היו תיירים ישראלים, לבין משאית, נהרג ישראלי וכ-10 נוספים נפצעו.

במד"א קיבלו את הדיווח על התאונה, והתארגנו לפעולה באופן מיידי: למעבר אלנבי שוגרו 3 ניידות טיפול נמרץ ו-9 אמבולנסים, על מנת להעביר את הנפגעים הישראלים לטיפול בבתי החולים בארץ.

ההיערכות הרבה נדרשה עקב דיווחים סותרים שהתקבלו על מספר הנפגעים הישראלים. לאור זאת, החליט מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, להיערך בכוחות מתוגברים במעבר הגבול ולהיות מוכנים לכל תרחיש אפשרי.

הנפגעים, שהועברו על ידי כוחות ההצלה הירדנים אל מעבר אלנבי, הועברו לטיפול אנשי מד"א, אשר ביצעו בדיקות וטיפולים ראשונים בשטח ופינו את הנפגעים לבתי החולים הדסה הר הצופים והדסה עין כרם בירושלים.

אולם בכך לא תם האירוע הקשה. מתנדבי מד"א קיבלו בצער את הידיעה על מותו בתאונה של אייל אליהו, בן 50, מאורנית, אשר שימש כמתנדב מד"א בחמש השנים האחרונות. אליהו התנדב בתחנת מד"א פתח תקווה, סיים בהצלחה קורס חובשי רפואת חירום וקורס חובשים בכירים, ובערב ראש השנה האחרון אף קיבל ממנכ"ל מד"א את אות ההצטיינות על פעילותו הרבה.

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין: "עם קבלת המידע הראשוני על תאונת הדרכים בירדן, נערך מד"א בכוחות גדולים על מנת להעביר את הנפגעים הישראליים לטיפול בארץ בהקדם האפשרי. בתוך כך, גילינו גם את דבר מותו של אייל אליהו, שרבים חייבים לו את חייהם לאור פעילותו הרבה בשנים האחרונות במסגרת מד"א. אני שולח את תנחומיי למשפחתו, ומאחל החלמה מהירה לפצועים".

הלוויתו של אייל אליהו תתקיים ביום א' בשעה 11:00, בבית העלמין ירקון (שער החסד).
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד