כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הנסיעה המוזרה מבני ברק לירושלים • תיעוד

נסעתי בעבר עם נהגים מופרעים, אבל זו הייתה הפעם הראשונה בה החליט נהג אוטובוס לנסוע באופן איטי ומרגיז כאשר הכבישים פתוחים לנסיעה חלקה. הסיפור המוזר על הנהג שהחליט לעצבן את הנוסעים / טור • צפו תיעוד

אוטובוס של חברת אפיקים
אוטובוס של חברת אפיקים צילום: באדיבות המצלם

מכירים את זה שאתם עולים על אוטובוס והנהג נוסע כמו מטורף, חותך ומזגזג בין הנתיבים, נצמד לרכבים ובאופן כללי אתם מרגישים במתקנים המסוכנים ב'לונה פארק', אז זה מה שקרה לי אמש (מוצ"ש) - רק הפוך.

בסביבות השעה 23:15 עליתי על קו 422 של חברת אפיקים בצומת קוקה קולה לכיוון ירושלים. בתחילה התיישבתי במדרגות האחוריות מפאת מחסור במקום, אך דקות לאחר מכן התפנה לשמחתי מקום במושב הראשון באוטובוס.



מיד כשהגעתי למקום הבנתי שמשהו לא בסדר - הנהג נוסע על 60 קמ"ש. אני פונה לבחור ישיבה שישב על ידי ואני שואל אותו אם הכל בסדר. הוא השיב שהנהג אמר שככה הוא נוסע. לא קניתי את ההסבר המופרך אז החלטתי לבדוק עם הנהג האם קרה משהו למנוע ומדוע אנחנו נוסעים בצורה איטית כל כך, כשהכביש פנוי לחלוטין. הנהג השיב: "ככה אני נוסע". כנראה שלא באמת מופרך.

שאלתי לשמו והוא השיב "עלי", אך לא הסכים לתת לי את שם משפחתו. כשהבנתי שאין עם מי לדבר חדלתי מהניסיון לדרבן אותו לנסוע כמו שצריך. בחור הישיבה על ידי מספר לי תוך כדי: "אני חייב לחזור ב-1 חזרה לבני ברק. דווקא שאתה הכי ממהר מגיע לך דבר כזה נדיר - נהג אוטובוס שהחליט שהוא נוסע לאט".

שני דברים מוזרים נוספים ששמתי לב אליהם במהלך הנסיעה היו שמצלמת אבטחה אחת כוסתה בדבק והמראה הראשית של הנהג, מעליו, הוסטה הצידה. הנהג ביקש מהנוסע שישב אחריו שלא להדליק את האור ולא לדבר בטלפון, ובאופן כללי הוא היה נראה באמצע "שביתה איטלקית" קלאסית.

כאמור, נסעתי עם עשרות נהגים משוגעים שנסעו כמו מטורפים על הכביש, אבל רק פעם אחת נתקלתי בנהג שנוסע בצורה איטית ומרגיזה כל כך.

בסופו של דבר הגעתי לתחנת בעלזא בירושלים רק בשעה 00:20 לערך, כשברור לכל שנסיעה חלקה אמורה לקחת הרב פחות מכך.

מחברת אפיקים טרם נמסרה תגובה.
אוטובוס חברת אפיקים קו 422 בני ברק ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד