י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

'פותחים שערים בירושלים': ערב השקה לאירועי הקיץ בבירה

בירושלים התקיים ערב השקה לאירועי הקיץ לציבור החרדי, תחת הכותרת 'פותחים שערים בירושלים', בהשתתפות נציגי המנהלים הקהילתיים בבירה, במעמד הרב גבריאל שטאובר מנהל האגף לתרבות תורנית ואורחים נוספים

'פותחים שערים בירושלים': ערב השקה לאירועי הקיץ בבירה
יחצ

בירושלים התקיים ערב השקה לאירועי הקיץ לציבור החרדי, תחת הכותרת 'פותחים שערים בירושלים', בהשתתפות נציגי המנהלים הקהילתיים בבירה, במעמד הרב גבריאל שטאובר מנהל האגף לתרבות תורנית ואורחים נוספים.

בערב הוצג לציבור המשתתפים המיזם החדש של האגף לתרבות תורנית בעיריית ירושלים שיתקיים אי"ה בחודשים הקרובים.

מזה חודשים ארוכים שבאגף לתרבות תורנית שע"י עיריית ירושלים בוחנים את הרצונות והצרכים של תושבי ירושלים, בדיקה שערך האגף הצביע על החיבור המיוחד של הציבור לאירועים השונים המתקיימים בעיר ומאידך הצביע על סדר העדיפויות בנושאי התרבות השונים של הציבור הרחב.
השקת המיזם החדש תתקיים בקיץ הקרוב, עם פתיחת עונת הפעילות של האגף לתרבות תורנית שע"י עיריית ירושלים, כאשר השנה תישא הפעילות את אופייה המיוחד תחת הכותרת 'פותחים שערים בירושלים'.

במהלך אירוע ההשקה, צפו המשתתפים במיצג המושקע 'לא ליפול' שהפיקה היוצרת גב' א. בראך ובסיוע משפחת הלפרין, שזכה בשבחים רבים על צורתו ותכניו ואשר מתוכנן להשתלב בתוכניות הקיץ לנשים ונערות, בעשרות מוקדים.

יעקב הלפרין שנכח בערב ההשקה שיבח את פעילות האגף לתרבות תורנית וברך על שיתוף הפעולה עם 'לא ליפול' שמעביר את המסר של אביו הרב רפאל הלפרין זצ"ל – על שמירת הלשון וחשיבותה של כל מילה שיוצאת מהפה.

במסגרת פעילויות האגף מתקיימת בימים אלו תערוכת אמנות ייחודית למגזר החרדי, במבנה מינהל קהילתי רוממה, ובמסגרתה יציגו כ-100 מציגות מתחומי אמנות שונים כמו צילום, צורפות, קרמיקה ועיצוב פנים. התערוכה משלבת מיצגים של החטיבה ללימודי תעודה עם החטיבה הקהילתית במסגרת מרכז 'אמן' - מרכז לאומנות חזותית לציבור החרדי, הפועל מטעם האגף לתרבות תורנית בעירייה.

התערוכה תתקיים מיום שלישי י"ג בתמוז עד יום רביעי ו' באב ובמסגרתה יתקיימו מספר אירועי אמנות, פתוחים לקהל, בהרשמה מראש.

לצד התערוכה, ייחשף מראה מרהיב של 600 ציפורי אמנות שנתלו לאורך רחוב זיכרון יעקב בירושלים בביצוע תלמידות האומנות ותושבים. מפת ציפורי האמנות תחולק בכניסה לתערוכה.

לדברי הרב גבריאל שטאובר מנהל האגף לתרבות תורנית בעיריית ירושלים: "מיזם 'פותחים שערים בירושלים' עתיד לפתח מענים בתחומים השונים של התרבות התורנית לטובת כלל הקהלים בציבור החרדי ומתן התייחסות ייחודית לציבור הגברים, הנשים והמשפחה, בצרכים השונים המתאימים לכל קהל יעד, כאשר בעז"ה אירוע הקיץ הקרוב אמורים להוות פיילוט מוצלח להמשך".











אירועי הקיץ בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד