י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המועמד הדמוקרטי בבורו פארק: חסיד בן 22

חבר הסנאט הוותיק דב הייקינד הודיע כי החליט לפנות את מקומו בתפקיד מנהל מחוז בברוקלין מטעם המפלגה הדמוקרטית לטובת יועצו הצעיר - דוד שוורץ - חסיד סאטמר יליד שכונת וילאמסבורג, בן 22 בלבד

דוד שוורץ
דוד שוורץ

היסטוריה: חסיד סאטמר בן 22 הוא מועמד המפלגה הדמוקרטית לתפקיד מנהל מחוז בברוקלין. חבר הסנאט הוותיק דב הייקינד הודיע בסוף השבוע כי החליט לפנות את מקומו בתפקיד מנהל מחוז בברוקלין מטעם המפלגה הדמוקרטית, לטובת יועצו הצעיר, דוד שוורץ.

דוד שוורץ הינו חסיד סאטמר, יליד שכונת וילאמסבורג והוא בן 22 בלבד. הוא משמש כיועץ התקשורת של הייקינד, ששימש עד עתה גם כמנהל מחוז 48 בברוקלין מטעם המפלגה הדמוקרטית.

כאמור, בסוף השבוע האחרון הודיע הייקינד כי לאחר עשור בו הוא מכהן בתפקיד מנהל המחוז, החליט שהגיע הזמן להעביר את התפקיד לאדם צעיר ואנרגטי כמו שוורץ.

"אני מאוד עסוק בעבודתי בסנאט והגיע הזמן לתת את ההזדמנות לאדם צעיר ואנרגטי כמו דוד שוורץ, שהוא עסקן ידוע ומוכר בקהילה החרדית" אמר הייקינד. יצוין כי שוורץ הוא המועמד היחידי מטעם המפלגה הדמוקרטית שיתחרה על התפקיד בבחירות שיערכו ב-13 לספטמבר.

שוורץ, יליד שכונת ויליאמסבורג, התחנך במוסדות סאטמר ולמד בישיבה בקרית יואל. בגיל 18 ניהל את הקמפיין הפוליטי של לינקולן רסטלר - צעיר בשנות ה-20 המאוחרות לחייו שהתמודד אז על תפקיד מנהל מחוז בברוקלין.

"במהלך הקמפיין הייתי נלהב ביותר מהעובדה שאדם כל כך צעיר יכול להתמודד על משרה פוליטית חשובה" נזכר שוורץ השבוע. מזה שנה וחצי מועסק מוסקוביץ בתפקיד יועץ תקשורת במשרדו של דב הייקינד.

תפקידו שימש לו כמקפצה לתפקיד עליו הוא מתמודד - מנהל מחוז בברוקלין. אם יבחר לתפקיד יהיה שוורץ החרדי החסידי הראשון שנבחר אי פעם לתפקיד מנהל מחוז, ויהיה גם האדם הצעיר ביותר שנבחר אי פעם לתפקיד פוליטי בכיר.

שוורץ הוסיף ואמר שכשיבחר ינסה לגייס כוחות צעירים לתפקידי קהילה, "אנשים כל היום מדברים על הבחירות לנשיאות, אבל הבחירות המחוזיות הרבה יותר חשובות כי יש להם השפעה על כל אזרח ואזרח, ולכן אני קורא לכל הצעירים להשתתף בבחירות ולהשפיע כי ניתן להשפיע ולשנות הרבה דברים" אמר שוורץ.
דב הייקינד המפלגה הדמוקרטית דוד שוורץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד