כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

תיעוד: ח"כ מיקי זוהר בציון המוהרא"ש

חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) ביקר בסוף השבוע האחרון ביבנאל עיר ברסלב ועלה לשאת תפילה בקברו הקדוש של המוהרא"ש זי"ע השוכן במעלה ההר • תיעוד

מיקי זוהר בציון המוהרא"ש
מיקי זוהר בציון המוהרא"ש

ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) ביקר בסוף השבוע האחרון ביבנאל עיר ברסלב ועלה לשאת תפילה בקברו הקדוש של המוהרא"ש זי"ע השוכן במעלה ההר. זוהר, המקורב לחסידות ברסלב ואף נוסע מדי שנה לקברו של רבי נחמן באומן שבאוקראינה, שמע בהרחבה על צורכי הקהילה הגדולה במקום והבטיח לעמוד לימין מוסדותיו של הצדיק ככל שיידרש.

זוהר עלה לאחרונה לכותרות בעקבות הצעת חוק השבת אותה ניסה לקדם בכנסת לטובת צמצום חילול השבת בפרהסיה וחיזוק השבת כיום המנוחה השבועי של כל אזרחי ישראל.

בחודשים האחרונים ביקרו ביבנאל עסקנים ואישי ציבור רבים שביקשו לפקוד את הציון המסוגל לישועות, ביניהם היו גם השרה גילה גמליאל, השר אריה דרעי, השר דוד אזולאי, סגן שר החינוך מאיר פרוש, וח"כ יעקב מרגי שאף ערך סיור נרחב ביבנאל בשבוע שעבר.

גם רבנים חשובים מגיעים בזה אחר זה אל המקום, ורק לאחרונה נצפו בציון הקדוש האדמו"רים מלעלוב, ממישקולץ, מקוזמיר ומראחוב, חבר מועצת חכמי התורה הרב דוד יוסף, הרב יעקב ישראל איפרגן, המשפיע הרב אלימלך בידרמן ונוספים.

כידוע, המוהרא"ש מברסלב הבטיח לפעול ישועה לפוקדים את קברו וכתב בצוואתו: "לא אנוח ולא אשקוט עד שיהיה למי שבא לקברי להתפלל וללמוד ישועה שלימה מן השמים. ובפרט בחור ובחורה שצריכים למצוא את זיווגם ויאמרו את כל ספר התהלים בלי להפסיק - אני מבטיח שימצאו את זיווגם מן השמים. ואני חזק בזה מאוד".











הצדיק מיבנאל מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד