כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מנחם ז"ל נסע על אופניו ונפגע ממשאית

הטרגדיה הקשה במיאמי בה נהרג הבחור מנחם קריספין ז"ל, נכדו של הבבא מאיר אבוחצירה: משטרת מיאמי הודיעה כי נהג המשאית אינו אשם בתאונה. העסקנים החרדים פעלו בכדי שגופתו של מנחם לא תנותח

זירת התאונה במיאמי
זירת התאונה במיאמי

הטרגדיה במיאמי: הידיעה על התאונה הקשה בה נהרג הבחור מנחם קריספין ז"ל, נכדו של הבבא מאיר אבוחצירה, נודעה בקהילה החרדית במיאמי רק סמוך לכניסת השבת ואמש (ראשון) נודעו פרטים נוספים על הטרגדיה.

דובר משטרת מיאמי אמר כי מנחם רכב על אופניו והתנגש במשאית של חברת ההובלות FedEx. על פי הדיווחים, התאונה אירעה בשדרות מיאמי. אמבולנס עירוני העביר את מנחם לבית חולים "ג'קסון ממוריאל טראומה סנטר" שם נאבקו הרופאים על חייו, אך ללא הצלחה ובערב שבת השיב נשמתו ליוצרה.

המשטרה חקרה את נסיבות האירוע וקבעה כי נהג המשאית לא אשם בתאונה. עסקנים מקומיים וראשי ארגון חסד של אמת, פעלו כדי למנוע בזיון המת ושחרור מהיר של הגופה.

דובר חברת FedEx תיאר את התאונה כטרגדיה. "ליבנו ותפילתנו עם משפחת ההרוג. אנחנו משתפים פעולה עם חוקרי המשטרה" אמר.

הבחור מנחם יצחק ז"ל, בן 24, הוא נין של האדמו"ר רבי מאיר אבוחצירא זצ"ל ה'בבא מאיר', נכד חתנו הרב הגאון רבי עמינדב קריספין רבה של קרית מוצקין, ונכד של הרב סאבח ממונטריאול.

אביו של מנחם יצחק ז"ל - הרב אהרן קריפסין - מכהן כרב קהילה במיאמי. ההורים גרים במונטריאול שבקנדה, והרב קריספין הסבא הוא חסיד חב"ד וגיסם של אדמו"רי בית אבוחצירא.

"מדובר בטרגדיה קשה מאוד", אמרו אמש מכרי המשפחה ל'בחדרי חרדים'. ארונו צפוי להגיע לקבורה בישראל היום בשעה 13:00. הלווייתו תתקיים בהר המנוחות הערב בשעה 21:00.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
מנחם קריספין מיאמי משאית הבבא מאיר אבוחצירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד