כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אסון בבני ברק: טבל, התעלף והשיב את נשמתו

לפנות בוקר ירד האברך ר' בן ציון גבורין ז"ל לטבול במקווה בבני ברק, ושם איבד את הכרתו • לאחר פעולות החייאה וניסיונות הצלה - מותו נקבע

מקווה, צילום: נתי שוחט, פלאש90
מקווה, צילום: נתי שוחט, פלאש90

אסון בעיר בני ברק: הבוקר (ב') הלך לעולמו אברך צעיר, לאחר שהתעלף במהלך טבילה במקווה. מתנדבי ההצלה נהרו למקום במהירות, אך לא נותר להם אלא לקבוע את מותו.

ר' בן ציון גבורין ז"ל, אברך ירא שמיים בן 28 בלבד, איבד את ההכרה במהלך טבילה במקווה ברחוב גורדון בבני ברק, בשעה חמש לפנות בוקר. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בני ברק' ניסו להציל את חייו וביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות, אך למרבה הצער נקבע מותו.

יוסי טייטלבוים מתנדב איחוד הצלה סיפר - "לפנות בוקר התקבלה קריאה במוקד איחוד הצלה על אדם שטבע במקוה. המוקד ביצע הדרכת החייאה טלפונית לאזרחים שמשו אותו מהמים.

"כשהגעתי למקום הוא היה ללא דופק וללא נשימה והמשכתי בביצוע פעולות החייאה מתקדמות בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה אך למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותו".

ר' בן ציון ז"ל היה אברך ירא שמיים, אהוב על קרוביו ובני משפחתו שקיבלו בשעת בוקר מוקדמת את הבשורה בהלם קשה. הוא אב לשלושה ילדים, והיה מבחירי ישיבת "אורחות תורה" בבני ברק, בטרם נישא. מכריו מספרים על תלמיד חכם צעיר שראשו ורובו בתורה, שעלה לשמים בעת טבילה במקווה, ויצאה נשמתו בטהרה.

על מסע ההלוויה נשוב ונעדכן.
מקווה מוות אסון בני ברק אברך נפטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד