כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

צפו: אייכלר השווה את אי לימודי הליבה ל...סמים

חבר הכנסת אייכלר חיפש דימוי להורים שלא מלמדים את ילדיהם ליבה, ובחר להשוות אותם לילדי החינוך הממלכתי המשתמשים בסמים • וידאו

ח"כ אייכלר, צילום: פלאש90
ח"כ אייכלר, צילום: פלאש90

ועדת הכנסת אישרה הבוקר (ב') את פטור ההנחה לחוק הליבה, והחוק יעלה היום במליאת הכנסת להצבעה בקריאה ראשונה. במהלך הדיון נשא ח"כ ישראל אייכלר דברים בוועדת הכנסת והשווה את אי לימודי הליבה לנטילת סמים.

לדברי ח"כ אייכלר - "כמו שיש בעיית סמים בבתי ספר הממלכתי ולא יעלה על הדעת להפסיק את התקצוב של בתי הספר בגלל בעיית הסמים, כך לא יעלה על הדעת להפסיק תקצוב של אלפי ילדים חרדים בגלל "עוון" אבותיהם שלא רוצים שילמדו אנגלית, מתמטיקה ורוסית".



כזכור, אמש פרסמה "יש עתיד" סרטון מסית נגד המגזר החרדי בעקבות קידום חוק הליבה בו נראה אדם שאומר: "ממשלת ישראל החליטה לבטל היום את לימודי הליבה, זה אומר שקרוב למיליוני אזרחים לא ילמדו לא מתמטיקה ולא אנגלית. לא יצליחו לפרנס את עצמם ויחיו חיי עוני, יודעים מי יצטרך לפרנס אותם? יודעים מי יסחוב אותם על הכתפיים כל החיים?". בשלב זה נראה ילד חילוני מחזיק את אביו על הכתפיים והאבא שואל "כבד לך?".

בעקבות סרטון ההסתה של לפיד, אמר אמש יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יואב בן צור - "הסרטון של חבר הכנסת יאיר לפיד המציג את כל מי שלא ילמד לימודי ליבה כנטל על החברה הוא אקט תקשורתי פסול, ואני סבור שעלול להשיג את המטרה ההפוכה. אם רוצים להנחיל אידיאולוגיה מסוימת יש לבחור בהידברות על פני פרסום סרטונים המעליבים קבוצות בחברה ומרחיבים את השסע והפילוג בחברה הישראלית".
ישראל אייכלר לימודי ליבה חינוך ממלכתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד