כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הלווית האברך שטבע: "כל חייו חי בהרגשים"

מאות השתתפו הבוקר בהלווייתו של הרב בן ציון חיים הלוי גבורין זצ"ל, שנפטר באופן פתאומי הבוקר • ראשי ישיבת ארחות תורה ספדו בדמע

הלווית האברך שטבע: "כל חייו חי בהרגשים"

מאות אברכים, בראשות רבנים וראשי ישיבות, ליוו למנוחות הבוקר (ב) את האברך החשוב הרב בן ציון חיים הלוי גבורין זצ"ל, שנפטר הבוקר באופן פתאומי בהיותו במקווה בבני ברק בגיל 28 בלבד - והותיר אחריו יתומים רכים.

במסע ההלוויה שיצא מכולל 'נחלת רפאל' (הסניף של 'נחלת משה' בבני ברק. מ.ו.) נשאו הספדים וסיפרו על גדלותו בתורה.

ראשון המספידים היה הגאון רבי יהודה אריה שוורץ, רבה של קרית הרצוג, שעמד על כך שהמנוח היה נפש נקי וצדיק והוא ניצל את חייו הקצרים לתורה.

הגאון רבי ברוך דב דיסקין ראש ישיבת ארחות תורה וראש כולל נחלת משה הביא בשם הגאון רבי רבי שמואל רוזובסקי זצ"ל ראש ישיבת פוניבז', "מה פירוש שרשע בחייו קרוי מת בגלל שהוא לא חי את ההרגשים, אבל צדיק נקרא חי כי הוא חי כל הרגש והרגש בחייו, וזה היה ר' בן ציון הוא היה חי כל הרגש והרגש".

המשגיח הגאון הצדיק רבי חזקיהו מישקובסקי אליו היה מקושר המנוח ז"ל סיפר בדמעות איך רק אתמול הגיע לישיבת ארחות תורה ודיבר בלימוד עם ראש הישיבה הגאון רבי איתמר גרבוז, "בשבת האחרונה הוא הגיע בבוקר ללוות אותי לתפילה ושאל אותי שאלה בדיני כיבוד אב".

לאחר מכן נשא דברים מורו ורבו הגאון רבי יחיאל קלרמן ראש ישיבת ארחות תורה שסיפר איך שכל 'זמן' הוא מצא דרך חדשה בעבודת ה', "זה היה חפצו למצוא כל הזמן עוד דברים חדשים בעבודת ה' שמתוך זה הוא יוכל לגדול". כמו כן ציין את המסירות שלו לבני משפחתו.

לאחר מכן נשא דברים ראש הכולל 'נחלת רפאל' הרב פנחס ברזל שסיפר על גדלותו בתורה וכי רק אתמול שוחח עמו בלימוד. את שורת ההספדים סיים אביו רבי מיכאל גוברין שדיבר על מידותיו הנעלות וסיפר שהיה מתקשר אליו כל יום להתעניין בשלום המשפחה, "הוא היה מנצל כל שניה ושניה ללימוד תורה", אמר בדמעות.

לאחר מסע ההלוויה הוא נטמן בבית העלמין ירקון בחלקת פתח תקווה, למגינת לב חבריו ובני משפחתו.





















רבי בן ציון גבורין הלוויה טרגדיה ארחות תורה מקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד