כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הרעיון היצירתי נגד ההפגנות בכיכר השבת

בסיור שערך סגן ראש העיר ירושלים יצחק פינדרוס בשכונת גאולה הוסכם כי אנשי אגף התברואה יחלו בפיילוט במסגרתו ייקשרו פחי האשפה בשכונה לעמודים במטרה למנוע ממפגיני "העדה" ו"הפלג הירושלמי" לשרוף את הפחים ולחסום את התנועה

פינדרוס בסיור, הבוקר (צילומים: נתי שלם)
פינדרוס בסיור, הבוקר (צילומים: נתי שלם)

 

בסיור שהתקיים בשכונת גאולה בירושלים, ביוזמת חבר המנהל הקהילתי משה כהן, הודיעו סגן ומ"מ רה"ע יצחק פינדרוס ומנהל אגף תברואה, ציון שטרית, על תחילתו של פיילוט של קשירת פחי אשפה בשכונה לעמודים, מה שאולי ימנע את חסימת הצירים באזור על ידי מפגיני "העדה החרדית" ו"הפלג הירושלמי".

בסיור שהתקיים הבוקר בשכונה סיירו בכירי העייריה ונציגי המשטרה והכבאות ברחובות פרי חדש, ישעיהו, מלכי ישראל ועזר ליולדות. בסיום הסיור התקיימה ישיבה בבית אחד התושבים בה עלו מגוון בעיות באזור.

הסיור עסק בעיקר בבעיית ההפגנות בצומת כיכר השבת וחסימת הצירים באזור הפוגעים בעשרות האלפים העוברים באזור ובמאות בעלי העסקים ברחובות הסמוכים.

פינדרוס הודיע על הוספת עובדי תברואה באזור ועל מספר פעילויות לרווחת תושבי השכונה. כמו כן ביקש מנציג המשטרה לפעול ביתר שאת במישור הפלילי נגד מציתי הפחים בשכונה ונגד מפיצי הפאשקווילים המלכלכים את האזור.

חבר המנהל הקהילתי שיזם את הסיור משה כהן הציג פתרון יצירתי לשריפת הפחים על ידי קשירתם לעמודים ובכך למנוע את גרירתם לצמתים המרכזיים ולמנוע את חסימתם.
מנהל אגף התברואה הודיע כי בקרוב יחל בפיילוט לבחינת העניין ובכך לעזור לאלפי תושבי ומבקרי האזור הסובלים מחסימת הצירים.

 



















יצחק פינדרוס צומת כיכר השבת שכונת גאולה שריפת פחים הפגנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד