י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פרשת ה'חיידר התל-אביבי': אחד החשודים שוחרר ממעצר

אחד המלמדים שנעצר הבוקר על ידי המשטרה בחשד לתקיפת ילדים שוחרר ממעצר. כך נודע ל'בחדרי חרדים'. חמשת המלמדים הנותרים יובאו מחר לביהמ"ש השלום בת"א לדיון בהארכת מעצרם. פרקליט החשוד המרכזי: "נתמודד עם החשדות"

ילדים בחיידר במסיבת חומש. צילום אילוסטרציה: משה גולדשטיין, למצולמים אין קשר לכתבה.
ילדים בחיידר במסיבת חומש. צילום אילוסטרציה: משה גולדשטיין, למצולמים אין קשר לכתבה.

אחד המלמדים שנעצר הבוקר (שני) על ידי המשטרה בחשד לתקיפת ילדים שוחרר בסיום חקירתו. כך נודע ל'בחדרי חרדים'. חמשת המלמדים הנותרים יובאו ככל הנראה מחר לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם.

כפי שדווח הבוקר ב'בחדרי חרדים', שישה מלמדים, תושבי תל אביב, אשדוד ובני ברק, נעצרו על ידי חוקרי ימ"ר תל אביב ונלקחו לחקירה. על פי החשד, אחד מהם, תושב אשדוד, ביצע עבירות חמורות בתלמידים.

חמישה מורים נוספים חשודים בכך שהשתמשו באלימות כלפי תלמידים. עד כה תושאלו עשרות ילדים אשר התבגרו מאז, כאשר העבירות בוצעו על פי החשד במהלך השנים 2005-2010.

עו"ד יהודה פריד, המייצג את החשוד המרכזי בפרשה, סירב להתייחס לנושא ואמר כי יגיע מחר לדיון בבית המשפט שם יתמודד עם החשדות.

עו"ד דוד שוב, המצייג שלושה מהחשודים באלימות, אמר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי "זה קשקוש מקושקש של דברים שלא היו ולא נבראו. הבלון הזה יתפוצץ תוך יום-יומיים".

ממידע שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי חלק מהילדים שהותקפו חזרו בשאלה ושניים מהם אף נפגעו נפשית. בנוסף, מספר אנשי הנהלה של תלמוד התורה נחקרו אף הם במשטרה. ככל הנראה, הועבר דיווח על כך לעובדת הסוציאלית לפני מספר שנים, אולם לא ברור מה נעשה עם המידע.

לפני תקופה סיפר אחד הנפגעים על כך לעובדת הסוציאלית שהעבירה את הדיווח למשטרה ובעקבות כך נפתחה החקירה. בעדותו במשטרה סיפר על ילדים נוספים שנפגעו, והם והוריהם זומנו אף הם למתן עדות במשטרה, כאשר עד כה דווח על למעלה מ-15 נפגעים.
פרשת החיידר התל אביבי החיידר בתל אביב התעללות בילדים מלמדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד