י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

רנד ספד לאמו בבכי: "לכי לאבא, תצחקו קצת"

ימים ספורים לאחר שליווה את אביו למנוחות, הזמר שולי רנד ליווה היום גם את אמו למנוחות. מאות בני אדם הגיעו לבית העלמין סגולה בפתח תקווה, ללוותה בדרכה האחרונה לפני שנטמנה לצד בעלה. רנד ספד לאמו בבכי: "אני רוצה לבקש סליחה שלא הצלחתי מספיק להיות איתך, ולהחזיר לך בחזרה את מה שנתת לכולנו - אהבה של אמא, אמיתית, ללא גבולות" • האזינו

שולי רנד בהלוויית אמו (צילום והקלטה: יהודה שלזינגר, ישראל היום)
שולי רנד בהלוויית אמו (צילום והקלטה: יהודה שלזינגר, ישראל היום)

ימים ספורים לאחר שליווה את אביו למנוחות, הזמר שולי רנד ליווה היום (שני) גם את אמו למנוחות. מאות בני אדם הגיעו לבית העלמין סגולה בפתח תקווה, ללוותה בדרכה האחרונה לפני שנטמנה לצד בעלה.

רנד ספד לאמו בבכי: "לכי לאבא, תשלבו ידיים, תצחקו קצת. תהיו מליצי יושר עלינו". רנד ביקש מחליה מאמו: "אני רוצה לבקש סליחה שלא הספקתי מספיק להיות איתך, ולהחזיר לך בחזרה את מה שנתת לכולנו - אהבה של אמא, אמיתית, ללא גבולות. היית אישה טובה וחכמה כל כך".

(יהודה שלזינגר, ישראל היום)

"אמא, אני מתפלל שיהיה לי את הכוח לפעול מפה למענך. לתת לך את הכבוד שמגיע לך".

כאמור, מוקדם יותר היום הגיעה הבשורה המרה מבני ברק עם פטירתה של בלהה אדלה רנד ע"ה והיא בת 88, אלמנת פרופ' יעקב רנד ז"ל שנפטר ביום חמישי בשבוע שעבר - כאשר בני משפחתו יושבים עדיין שבעה.

הגב' בלהה ע"ה נולדה ברומניה בו' כסלו תרפ"ח, לאביה ר' אהרן ולאמה מרת בתיה, אחיה הוא פרופ' ראובן פוירשטיין. בהגיעה לפרקה נישאה לפרופ' יעקב רנד ז"ל, שקיבל פרס ישראל לחקר החינוך ופרס לימן עבור מפעל חיים למען ילדים מפגרים.

הותירה אחריה את בנה הזמר והשחקן שלום יוסף (שולי) רנד, ארבע בנות, ונכדים רבים.
תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.
שולי רנד הלוויה בלהה אדלה רנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד