כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

למרות התנגדות הגר"ע: עדינה בר שלום, חברת מועצת הנשים של ש"ס - השתתפה בכנס צוהר

על אף התנגדותו החריפה של אביה ומנהיגה הרוחני של ש"ס הגר"ע יוסף זצ"ל לארגון המבקש לשנות את פני הרבנות בישראל - השתתפה אמש בתו הרבנית עדינה בר שלום, מי שמכהנת במועצת הנשים של ש"ס, בכנס נשים של התנועה הפסולה

רבני צוהר בישיבת הממשלה, צילום: קובי גדעון, פלאש90
רבני צוהר בישיבת הממשלה, צילום: קובי גדעון, פלאש90

בתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל הרבנית עדינה בר שלום השתתפה אמש (ב') בכנס של ארגון נשות רבני צוהר שנערך בבניני האומה בירושלים, נשאה דברים ואף השתתפה בפאנל - זאת למרות ההתקפה החריפה של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל על הארגון ומטרותיו. 

כזכור, לפני כשלוש שנים תקף בחריפות נשיא מועצת חכמי התורה דאז הגר"ע יוסף במהלך שיעורו השבועי במוצאי-שבת את אחד העומדים בראש הארגון הרב דוד סתיו, שהתמודד בבחירות לרבנות הראשית.

"כל המעמיד דיין שאינו הגון כאילו מקריב אשרה אצל המזבח, אשרה זה עבודה זרה, להעמיד צלם בהיכל. אדם שהוא לא ראוי, ואני יודע כמה עובדות, כמה ידיעות, שאין בו יראת שמים בכלל. אומרים שהוא נבחן, מה שווה? דואג האדומי היה חכם גדול בתורה, ראש הסנהדרין בזמנו של שאול המלך, ומנו אותו רבותינו בכלל אלה שאין להם חלק לעולם הבא", אמר הגר"ע. "שלא תצא תקלה תחת ידינו. החברים שלו מהמפד"ל העידו לפני: האיש הזה מסוכן ליהדות! מסוכן לרבנות! מסוכן לתורה! ואני אחריש? כל מה שעשיתי לשם שמים". 

הרבנית עדינה בר שלום ומפלגת ש"ס סירבו להגיב לידיעה.
נשות צוהר עדינה בר שלום מועצת הנשים של שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד