י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בעזרת סוכן סמוי: 47 חברי ארגון אוהדים נעצרו הלילה

משטרת ישראל-מחוז חוף הפעילה סוכן סמוי במשך למעלה מחצי שנה בקרב ארגון "לה פמיליה"; הסוכן הביא למעצרם של 56 חשודים בכל רחבי הארץ

חלק מחומר הנפץ שלנכד, צילום: דוברות המשטרה
חלק מחומר הנפץ שלנכד, צילום: דוברות המשטרה

במסגרת פעילות יזומה של ימ"ר מחוז חוף הוחדר סוכן לארגון האוהדים "לה פמיליה" ששמו נקשר באירועי אלימות רבים בכל רחבי הארץ.

פעילותו של הסוכן הגיעה לשיאה הלילה (ג') כשבמבצע לילי נעצרו 47 חברי ארגון לה פמיליה המכונים "הקומץ". חברי הארגון שנעצרו הלילה במבצע משולב של כוחות משטרה במקומות שונים בארץ, מן הצפון ועד הדרום, חשודים באירועי אלימות קשים, סחר באמל"ח והחדרת אמצעים פירוטכניים אסורים למגרשי הכדורגל. בנוסף, אסף הסוכן ראיות גם כנגד 12 סוחרי סמים מאזור הצפון.

הלילה התדפקו מעל 400 שוטרים על דלתותיהם של החשודים שנעצרו בו זמנית בכל רחבי הארץ. פעילות הימ"ר לוותה ע"י פרקליטות מחוז תל אביב והבוקר הפכה החקירה מסמויה לגלויה.

הפעילות המשטרתית הלילה מביאה לידי ביטוי ומיצוי את יכולותיה של משטרת ישראל ואת ידה הארוכה באיסוף ראיות ובחקירה מורכבת של חשודים רבים הפזורים במקומות שונים בארץ באמצעים סמויים וגלויים.

עד כה נתפסו 20 רימוני הלם סינוור, קילו חומר נפץ הודף, שני רימון גז, שני רימוני עשן, 1 מוקש תאורה, 29 אבוקות בגדלים שונים, 19 רימונים מאולתרים חלקם עם חומר כימי בצבע צהוב ושלושה פרטי סימון ימיים.

צפויים מעצרים נוספים. משטרת ישראל תבקש במהלך הצהריים להאריך את מעצרם של החשודים בסחר בסמים בבימ"ש בעכו ואת מעצרם של החשודים במעורבות באירועים הקשורים לארגון "לה פמיליה" בבימ"ש בחיפה.
סוכן סמוי לה פמיליה ביתר ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד