כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024

"המראות בלילה מנתב"ג - רק חריגים"

בית משפט העליון קבע: המראות מנתב"ג בין השעות 02:00 בלילה ל-05:00 בבוקר במקרים חריגים בלבד • אפשר המשך ההמראות הליליות מנתב"ג במהלך תקופת השיפוצים במסלולים

"המראות בלילה מנתב"ג - רק חריגים"

עיריית חולון עתרה לבג"צ בטענה כי מנכ"ל רשות שדות התעופה ומנהל רשות התעופה האזרחית מפרים את החלטת בג"צ האוסרת על המראות לילה, זאת, מחשש לביטול טיסות והפסד כלכלי. שופטת בית משפט העליון מרים נאור החליטה להבהיר את צו הביניים החלקי שהוציאה המאמץ ברובו הגדול את הצעת רשות שדות התעופה ורשות התעופה האזרחית והעולה בקנה אחד עם החלטת שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ.

בית המשפט קיבל כמעט במלואה את הצעת משרד התחבורה לאפשר את המשך ההמראות הליליות מנתב"ג במהלך תקופת השיפוצים במסלולי הטיסה, באופן שיצמצם את הפגיעה בתושבי הישובים שמסביב לנתב"ג, וזאת תוך שמירה על נפח הטיסות ועל בטיחות התעופה האזרחית.

בהתאם להצעת משרד התחבורה הוציא בית המשפט העליון צו חלקי מתוקן המאפשר המראות בין השעות 01:40 בלילה ל- 05:50 בבוקר, ככל הניתן בסמוך לשעות אלה, כל עוד העומס בשדה התעופה מחייב זאת. בנוסף לכך אישר בית המשפט העליון קיום המראות במקרים חריגים בין השעות 02:00 בלילה ל- 05:00 בבוקר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד