כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

קרב ציוצים ארסי: גואטה VS קופמן

על רקע אישור הצעת "חוק שרונה", התפתח הערב קרב ציוצים ארסי בין ח"כ יגאל גואטה מש"ס לפרשן הספורט רון קופמן, המוכר כאחד עם "פה גדול" ומרבה לתקוף את המגזר החרדי והיהדות. גואטה: "קוף יקר, מילא בספורט אתה לא מבין, אבל בהיסטוריה של עם ישראל? מזה 3,000 שנה, אומה קטנה ככבשה בין 70 זאבים והיא אור לגויים. לא נס?"

יגאל גואטה ורון קופמן (יח"צ ופלאש 90)
יגאל גואטה ורון קופמן (יח"צ ופלאש 90)

קרב ציוצים ארסי התפתח הערב (שלישי) בין ח"כ יגאל גואטה מש"ס לפרשן הספורט רון קופמן, המוכר כאחד עם "פה גדול" ומרבה לתקוף את המגזר החרדי והיהדות.

העימות החל כאשר ח"כ גואטה צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "‏יותר משישראל שמרו את השבת שמרה השבת על עם ישראל. שמח שהצעת החוק שלי אושרה לקריאה ראשונה: גם עסקים ונותני שירות לא יחויבו לעבוד בשבת".

קופמן הגיב בציוץ משלו: "מתי שמרה השבת על ישראל? בשואה? בתקופת האינקוויזיציה? בגירוש מפורטוגל? בפרעות המאה ה-19? מתי בדיוק? למה אתה גונב דעת, ומרמה אותנו?".

‏‎גואטה לא נותר חייב והגיב: "קוף יקר, מילא בספורט אתה לא מבין, אבל בהיסטוריה של עם ישראל? מזה 3,000 שנה, אומה קטנה ככבשה בין 70 זאבים והיא אור לגויים. לא נס?".

קופמן הגיב: "איזה נס? רק טפשות וטמטום של הגויים. אתה באמת מאמין באגדות הא? סחתיקה. אני קצת ריאלי".

‏גואטה לא אמר נואש והגיב אף הוא: "רון גם אתה לא מאמין למה שאתה אומר. עזוב שטויות, מכבי עוברים את פאנדורי? ואם אתה בסביבה קפוץ לקפה אנסה לשפר לך את הרמה".

העימות מגיע על רקע אישור ועדת העבודה והרווחה בראשות ח"כ אלי אללוף את הצעת החוק (המכונה חוק שרונה) של ח"כ יגאל גואטה לפיה, מעסיקים או בעלי מתחמים מסחריים לא יוכלו לכפות על עסק או נותן שירות לעבוד ביום המנוחה שלהם בניגוד לרצונם, לא יוכלו לדרוש ממנו פיצויים אם לא יפעל בשבת ולא יוכלו לבטל את החוזה שנחתם עמו.
יגאל גואטה רון קופמן קרב ציוצים טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד