כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

ברית אחים בליכוד: אלקין וכץ עושים שרירים לנתניהו

שני השרים הבכירים בליכוד יסרבו ליטול את התפקיד שנתניהו מייעד להם - אם לא ימולאו הדרישות הנפרדות שלהם מראש הממשלה

ראש הממשלה נתניהו והשר אלקין, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
ראש הממשלה נתניהו והשר אלקין, צילום: יונתן זינדל, פלאש90

ברית האחים 2: השרים זאב אלקין וחיים כץ שצפויים לקבל שדרוג בתפקידם, החליטו לשלב ידיים - השניים דורשים לקבל לידיהם את התיקים שהם דורשים, או שלא לקחת כלום, כך פורסם הבוקר ב'ישראל היום'.

לפי הפרסום, במסגרת המינויים שראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לעשות בקרוב, יעבור משרד הכלכלה הנמצא ברשותו לידי מפלגת 'כולנו', אך לשכת התעסוקה תעבור לידי השר חיים כץ.

סיבת העיכוב היא הברית החדשה בין אלקין וכץ, זאת לאחר שהשניים הודיעו לראש הממשלה כי לא יסכימו לקבל כל תפקיד מבלי שבעל בריתם יקבל גם הוא תפקיד. השר אלקין דורש לקבל לידיו את תיק הגנת הסביבה, נוסף על תיק ירושלים בו הוא מחזיק, זאת בעוד נתניהו הסכים להעביר לו את תיק הגנת הסביבה ובלבד שיוותר על תיק ירושלים.

אלקין מתעקש לשמור גם על תיק ירושלים. לדבריו, עד כניסת ישראל ביתנו לממשלה הוא החזיק בתיק הקליטה ובירושלים ולכן אין בכוונתו לוותר על תיק ירושלים בשום מקרה.

על פי הדיווחים נתניהו מעוניין למנות את השר צחי הנגבי לשר לענייני ירושלים. השר חיים כץ אמור לקבל את תיק העבודה בנוסף על תיק הרווחה בו הוא מחזיק, אולם הוא יסרב לקבל את המינוי אם בעל בריתו אלקין לא יקבל את שני התיקים בהם הוא מעוניין.
השר אלקין השר חיים כץ נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד