י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

עבודה בשירות המדינה היא חלום? הכל היסטוריה

כל המידע, הדרכים והכלים בכנס לסטודנטים ראשון מסוגו במרכז 'כיוון', ובשיתוף אגף בחינות ומכרזים בנציבות שירות המדינה

עבודה בשירות המדינה היא חלום? הכל היסטוריה

אם תהית כיצד ניתן לצלוח את הדרך לעבודה בשירות המדינה, אם חשבת שאולי היא אינה מיועדת אליך או בלתי ישימה במרכז 'כיוון' בחרו להקדיש את הכנס העונתי בשבילך – סטודנט חרדי לתואר. הפעם מביא הכנס המושקע והראשון מסוגו בשורה חשובה: גם את/ה יכול/ה לעבוד בשירות מדינה.

עבודה בשירות המדינה פירושה עבודה יציבה ומשרה בטוחה, הנושאת אפשרויות רבות לקידום הדרגתי ויסודי, מה שמפריד בין הסטודנט החרדי למשרה בשירות המדינה עומד בפני שינוי.

בהשתתפות נציגי 'אגף בכיר בחינות ומכרזים' בנציבות שירות המדינה ומרכז כיוון, המוביל בשגרה שינויים ייחודים בתעסוקה הולמת למגזר החרדי בירושלים נבנה כנס בקונספט ייחודי הפונה לסטודנטים חרדים בו יוכל כל סטודנט שאישר השתתפות מראש, להגיש מועמדות בליווי וייעוץ אישי של נציגי האגף.

בשיחה מרתקת עם גב' ליאל פרץ, מנהלת אגף קשרי מעסיקים במרכז 'כיוון', נחשפות מטרות הכנס והעומד מאחוריו. "הנקודה החשובה אותה נדגיש במהלך הכנס", מסבירה ליאל פרץ, "זו האפשרות הניתנת לכל סטודנט להגיש מועמדות לעבודה בשירות המדינה, והיא אינה כה מורכבת. כשהגינו את רעיון הכנס למדנו את הנושא היטב, פגשנו בגורמים הרלוונטיים בנציבות, עקבנו אחר תהליך הגשת המועמדות והופתענו בהחלט: התהליך אינו כה מורכב. מדובר בתהליך ברור, ידידותי ואמין, ואין סיבה שהסטודנטים החרדים ימנעו ממנו".

לאחרונה, מתרחשים שינויים ב'אגף בכיר בחינות ומכרזים', בנוגע לשילוב האוכלוסייה החרדית בשירות המדינה. האוכלוסייה החרדית הולכת וגדלה ומכילה בתוכה כוח עבודה רב ואיכותי. בנציבות לומדים את השטח ובאים לקראת סטודנטים חרדים בתקנים חדשים, שביכולתם רק להועיל ולתרום הן לנציבות והן למגזר החרדי.

בשיתוף פעולה מלא עם מרכז 'כיוון' יוצא לדרך כנס יוצא דופן שיתקיים בעז"ה ביום רביעי כ"ח בתמוז, (3.8), במרכז 'כיוון'. במסגרת הכינוס יישאו דברים בכירי הנציבות. את הכנס יפתח עו"ד אברהם יוסטמן, סמנכ"ל קרן קמ"ח, שידבר על השינוי אותו מוביל מרכז 'כיוון' בהכוון התעסוקתי במגזר החרדי.

נציגי משרד הכלכלה שיכבדו גם הם את האירוע בהשתתפותם, יתארו את תכנית המשרד לסייע בקליטת חרדים בשירות המדינה. אחריו תישא דברים הגב' גבי אשכנזי מנהלת 'אגף בכיר בחינות ומכרזים', שתספר על הרפורמה במערך הגיוס והמיון בשירות המדינה. הסטודנטים יוכלו להתרשם מהסבר מפורט וממוקד על תהליך הגיוס לפרטיו, כשלאחר מכן יוכלו להשתתף במגוון הרצאות לבחירה, שתעסוקנה באיתור וגיוס מועמדים, במיון תעסוקתי ובשירות למועמד מהגשת המועמדות ועד להשתלבות בעבודה.

"אנו עומדים לחשוף בפני הסטודנטים את השינויים שעברו על הנציבות במהלך השנה האחרונה", מרחיבה ליאל פרץ, "ולספר להם על הרפורמות שעתידות לקרות בה. אני מאמינה שהחסם העיקרי העומד בפני הסטודנטים החרדים הוא חוסר ידע, ולכן בכנס הם יקבלו את כל האינפורמציה הנדרשת לפרטי פרטים, כשהכול מול העיניים קל יותר להתקדם ולהרגיש בטוח בתהליך". גב' ליאל פרץ מספרת גם על מספר גופים ממשלתיים גדולים שעתידים לבקר באירוע. כאשר נציגים מטעם המשרדים ישבו בעמדות ויקבלו את הקהל במטרה לערוך היכרות ישירה בין הסטודנט לתחום הנוגע לו, כשלמעשה גופים אלו הינם מעסיקים בפוטנציאל, שתהליך הקבלה אליהם עובר דרך הנציבות.

במרכז 'כיוון' מדגישים כי גולת הכותרת של האירוע - מלבד המידע הרב אותו יקבלו הסטודנטים, היא האפשרות הייחודית להתנסות באופן מעשי בעמדות מחשב בהגשת מועמדות למשרות קיימות כאשר לכל סטודנט יוקצב זמן ועמדת מחשב אישית, בליווי צמוד של נציג מהנציבות.

בנוסף, לכל סטודנט שנרשם לאירוע ומעביר את פרטיו למרכז 'כיוון', מכינים נציגי 'כיוון' תיק מאורגן ובו כל הפרטים והמסמכים הרלוונטיים, וכך בהגשת המועמדות בכנס- תהליך הגשת המועמדות לנציבות הינו קל ופשוט להפליא.

במרכז 'כיוון' נמצאים בשיאן של ההכנות לקראת הכנס הייחודי והמושקע, ומזמינים אתכם- סטודנטים חרדים תושבי ירושלים להירשם להזדמנות הגדולה.








קישורים:
< לפרטים והרשמה לחץ כאן >
שירות המדינה מרכז כיוון עובדי מדינה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד