י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חופשת חנוכה בפתח? כך תעסיקו את הילדים

רגע לפני שקריאות ה"משעמם לי" של חופשת חנוכה נישאות בחלל, אנחנו כאן, עם הצעות של בתי ששון, מנכ"לית שגם רהיטי ילדים ונוער, לתעסוקה הולמת • והפעם: יוצרים חנוכיות

חופשת חנוכה בפתח? כך תעסיקו את הילדים



מי מאיתנו לא מכירה את תופעת הלוואי הברוכה או הלא ברוכה (תלוי איך מסתכלים על זה) של השעמום המתלווה אל חופשת ילדינו. כל-כך נחמד שהם נשארים איתנו בבית, כמה טוב לראות אותם בבוקרו של יום ממשיכים להתנמנם ללא הפרעה, ובלי שניאלץ להפריע להם ב"קומו, כבר מאוחר".

נחמד? - עד שזה מגיע לנקודת השעמום. עד הרגע בו נשמעת הקריאה: אימאאא, מה עושים היום?

'שגם' רשת רהיטי הילדים והנוער, המתמחה בפתרונות יצירתיים לחדרי ילדים, חושבת קצת אחרת גם בחנוכיות.

בשיחה עם בתי ששון, מנכ"לית שגם רהיטי ילדים ונוער, המתמחה בפתרונות יצירתיים לחדרי ילדים ונוער, היא מציעה לך, האם, לבנות עם הילדים חנוכיות שיפתיעו את כל צופיהן.

ארבע הצעות לחנוכיות מרהיבות

הצעה ראשונה:

חנוכית בבושקות - בחנות צעצועי ילדים או חנות 'הכל בדולר' קנו בבושקות קטנות, פתחו אותן מגדולה לקטנה והדביקו על ראשן קנים לנרות או מכסים הפוכים של בקבוקי בירה. הדביקו את הבבושקות מהגדולה לקטנה על גבי לוח עץ וקבלו חנוכיה בניחוח רוסי.

הצעה שניה:

חנוכיה מהטבע - כחלק מהסיור בטבע, אספו בול עץ עבה וארוך וכמה בלוטים פתוחים או אצטרובלים. קשרו את האצטרובלים לעץ בחוט תיל או הדביקו באמצעות דבק חם.

הצעה שלישית:

חנוכית סביבונים - חנוכיה שהיא כולה מחווה לחנוכה. בחנות צעצועי עץ או חנויות צעצועי ילדים, קנו 8 סביבונים מעץ בצבע אחד ועוד אחד שישמש לשמש בצבע שונה.

בעזרת מסמר ארוך שיעבור לאורכם של הסביבונים, הצמידו לקרש עץ. הדביקו על הסביבון קנים לנרות .

הצעה רביעית:

חנוכית פקקי שעם - צרו מפימו צבעוני שקעים לחנוכיה. הטביעו בהם את פקקי השעם והכניסו לתנור לייבוש.

חברת 'שגם' מתמחה בייצור רהיטי ילדים ונוער המאופיינים בחדשנות ומקוריות, הנותנים פיתרון מודולארי לחדרים קטנים – רהיטים רב תכליתיים המשלבים מספר פונקציות ברהיט אחד

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד