כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

אימה בהר נוף: "בעלי תפס אותה שניה לפני הנפילה - אני עמדתי וצרחתי"

בשיחה עם 'לובי נשי-בחדרי חרדים' משחזרת מלכי את הרגע בו קלטה את בתה על סף נפילה מגובה קומה וחצי בשל גדר לקוית בטיחות • מה אומרים בעיריית ירושלים על התמונות המפחידות?

אימה בהר נוף: "בעלי תפס אותה שניה לפני הנפילה - אני עמדתי וצרחתי"
באדיבות המצלם

האימה עדיין מציפה את מלכי, כשהיא נזכרת בתמונה הזו שגורמת לצמרמורת קשה. בתה הקטנה נתפסת ברגע האחרון בידי אביה, שמנע אסון – נפילה מגובה קומה וחצי.

הסיפור הגיע ל'בחדרי חרדים' בעקבות פוסט שפרסמה האמא המפוחדת, בקבוצת הפייסבוק הפופולרית לנשים חרדיות 'ישנן', ובו היא תוהה, למי פונים לקבלת עזרה?

"איזה פחד אני עדיין כולי רועדת......יש למטה ארנבות והבנות שלי עמדו להסתכל.....ברגע האחרון בעלי תפס אותה...למי פונים כדי שיסדרו את זה?"

בשיחה עם 'לובי נשי' משחזרת מלכי את הסיפור כשהיא עדיין בחרדה. "מדובר בגדר בגובה של קומה וחצי, ולכאורה אין סיבה לפחד לתת לילדים להסתובב באזור הזה חופשי. בחצר אחד הבניינים ישנן חיות שהילדים אוהבים לעמוד ולצפות בהן. מה שקרה זה שהבת שלי גילתה כנראה שהיא יכולה לעבור באופן חופשי בין סורגי הגדר, והיתה חסרה שניה כדי שהיא תיפול. לשמחתי בעלי היה שם. אני רק עמדתי וצרחתי, ואנשים מסביב צילמו".

לאחר שמדדו את הרוחב שבין סורג לסורג, גילו כי ישנם 12 ס"מ מרחק בין כל סורג. "אפילו הראש של בתי בת הארבע עובר שם בקלי קלות", היא אומרת בלחץ. "היום אלך לסתום שם עם אזיקונים, אבל זה לא פתרון. זה ממש מפחיד וקורא לאסון".

את תגובת העירייה נפרסם מיד כשתתקבל.





הר נוף ירושלים ליקוי בטיחות נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד