כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

ליפא מזמין אתכם להשתתף באלבום הבא

תיכף הוא מציין 18 שנה לקריירה המוזיקלית שלו, וכעת ליפא שמעלצר שעשה דרך ארוכה ושנויה במחלוקת בעולמו, מציע לכם לשתף עימו פעולה

ליפא מזמין אתכם להשתתף באלבום הבא
צילום מסך

הכוכב האמריקאי ליפא שמלצר הפיץ סרטון בו הוא קורא למעריצים בארץ לקחת חלק באלבום הבא שלו, לציון 18 שנות עשיה מוזיקאלית, אותן הוא יחגוג בשנה הבאה.

"מסר קצר לכל המעריצים והמעריצות שלי בארץ", פותח שמעלצר את דבריו. "אמרתי את זה בעבר באמריקה, אבל יש הרבה אנשים ששואלים אותי: למה שלא תעשה מסר בעברית בארץ?"

"אז עכשיו אני אומר את זה למעריצים בישראל: בשנה הבא אני אחגוג '18 שנה ליפא'. חשבתי לעצמי - איך כדאי לחגוג את זה? אמרתי: למה לקחת מאנשים, עכשיו אני רוצה לתת לאנשים. לתת זה יותר טוב מלקחת"

"אני רוצה שבאלבום הבא יקחו חלק כל מיני אנשים שיש להם כשרונות, ואין להם את ההזדמנות - עכשיו זה הזמן: אפשר לשלוח מגוון חומרים מוזיקליים מכל הסוגים, ואפילו עיצובים גרפיים, לכתובת [email protected], ובעזרת השם בט"ו באב אכריז על הזוכים שיקחו חלק באלבום המיוחד".



ליפא מסביר את לוח הזמנים הקצר שהוא מציב בפני הקהל: "אני לא רוצה שכל אחד ישלח לי חומרים, יש לי כבר כמה מאות מיילים שקיבלתי. אני מחפש את הכישרונות האמתיים, ולתת עליהם את הפוקוס. להם יש בדרך כלל 30 שירים במרתף או מתחת המיטה, ועכשיו זה הזמן שאני יוכל לשמוע את זה".

לסיום, ליפא מרכך את הקרקע עבור המאוכזבים העתידיים: "אני כבר אומר שאם אני לא מקבל אתכם זה לא אומר שאתם לא טובים, זה אומר שפשוט בדיסק הזה זה לא נכנס, ובעזרת ה' יהיה טוב. עכשיו אני אלך ואמשיך לצייר. מוזיקה וציור זה אותו ראש. אני אוהב אתכם".
ליפא שמעלצר שיתוף עם הקהל אלבום חדש 18 לליפא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד