כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

צפו: הילדים הדתיים שרו ליעקב אשר

ח"כ יעקב אשר ערך סיור בתלמוד תורה "מעוז חיים", המשתייך לזרם התורני של הציונות הדתית בעיר לוד, יחד עם ראש מטה שר הכלכלה נתנאל איזק והתקבל בשירה על ידי ילדי תלמוד התורה. אשר: "בימים שהציבור החרדי מותקף על דרך הלימוד בת"תים מרענן לראות שגם חוגים שלאו דווקא משתייכים למגזר החרדי בוחרים בדרך חינוכית דומה" • צפו בתיעוד

יעקב אשר מתקבל בשירה על ידי הילדים
יעקב אשר מתקבל בשירה על ידי הילדים

ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) ערך היום (חמישי) סיור בתלמוד תורה "מעוז חיים" המשתייך לזרם התורני של הציונות הדתית במסגרת המוכר שאינו רשמי בעיר לוד, יחד עם ראש מטה שר הכלכלה נתנאל איזק והתקבל בשירה על ידי ילדי תלמוד התורה.

מדובר בת"ת ייחודי אשר שם דגש מיוחד על חינוך תורני אשר לא היה קיים עד היום בעיר לוד. אשר סייר בכיתות הת"ת ולאחר מכן נערכה ישיבה במשרדי הת"ת, שם הציג מנהל התלמוד תורה, הרב יחזקאל כהן, ומנהל העמותה, נועם בריידפוס, את התפתחות הת"ת, שנפתח לפני שלוש שנים בלבד ובשנה הבאה כבר ימנה כ-90 תלמידים.



מנהלי ת"ת הודו לאשר ואמרו כי חלק חשוב מהתפתחות הת"ת נזקפת לזכותו, שמלווה את התלמוד תורה מאז הקמתו בסבך הבירוקרטיה ובמיוחד בהסדרת הרישוי, וזכה לסייעתא דשמיא והצלחה בפעולותיו.

ח"כ אשר התפעל מאוד מרמת הלימודים הגבוהה ומהשקעת הצוות החינוכי בתלמידים ובדברים שנשא במקום שיבח את ראש העיר לוד, יאיר רביבו, אשר מנהל את העיר במקצועיות רבה ומסייע להתפתחות התלמוד תורה. אשר הוסיף ואמר כי ימשיך לעמוד לימין התלמוד תורה וירתום לכך את משרדי הממשלה.

"המשוב הטוב ביותר הוא לראות את התלמוד תורה המהווה זרקור של תורה בעיר לוד ובימים שהציבור החרדי מותקף על דרך הלימוד בתלמודי התורה מרענן לראות שגם חוגים שלאו דווקא משתייכים למגזר החרדי בוחרים בדרך חינוכית זאת", חתם את דבריו ח"כ אשר.









יעקב אשר לוד נתנאל איזק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד