י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המבקר מאיים על נתניהו בוועדת חקירה ממלכתית

על פי דיווח ב"ערוץ 2", בעקבות הניסיונות של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומקורביו "לעקר" את דו"ח מבקר המדינה שצפוי להתפרסם בנוגע למחדלי הממשלה ב"צוק איתן", מאיים המבקר בהקמת ועדת חקירה ממלכתית

ראש הממשלה בנימין נתניהו (יונתן זינדל, פלאש 90)
ראש הממשלה בנימין נתניהו (יונתן זינדל, פלאש 90)

על פי דיווח הערב (חמישי) ב"ערוץ 2", בעקבות הניסיונות של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומקורביו "לעקר" את דו"ח מבקר המדינה שצפוי להתפרסם בנוגע למחדלי הממשלה ב"צוק איתן", מאיים המבקר בהקמת ועדת חקירה ממלכתית.

על פי הדיווח, מזה מספר שבועות מתנהל מאמץ מצד מקורבי נתניהו לגמד ולעקר את דו"ח מבקר המדינה על צוק איתן. בין היתר, טענו בסביבתו של ראש הממשלה כי מדובר ב"בדו"ח לא רציני שמדיף ריח פוליטי".

המבקר שיגר מסר לנתניהו והדגיש כי אם יהיה ניסיון כלשהו לבלום את פרסום הדו"ח, הוא ימליץ על הקמת ועדת חקירה ממלכתית. כך כאמור על פי הדיווח הערב. לממשלה יש אמנם רוב בוועדה לביקורת המדינה והיא יכולה להטיל חיסיון על הדו"ח, אך לאור האיום ספק אם תבחר לעשות זאת.

דו"ח המבקר שצפוי להתפרסם בקרוב, יעסוק בסוגיית הכוננות למנהרות הטרור ובשאלה כיצד תפקד הקבינט במהלך המלחמה, ועל פי הערכות, הדו"ח צפוי למתוח ביקורת על התנהלות הקבינט בזמן צוק איתן.
צוק איתן מבקר המדינה ראש הממשלה בנימין נתניהו ועדת חקירה ממלכתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד