כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

ויליאמסבורג: חרדי נורה ונשדד במשרדו

השודדים התחפשו לעובדי חברת משלוחים, חדרו למשרד - כפתו את המזכירה והיכו את בעל הבית • המשטרה חוקרת

ויליאמסבורג: חרדי נורה ונשדד במשרדו
לK

שוד חרדי: שני אלמונים התחפשו לעובדי חברת המשלוחים FedEx, פרצו למשרד רואי חשבון בויליאמסבורג, ירו בבעל הבית, קשרו את המזכירה ונמלטו עם סכום כסף.

המקרה אירע אתמול (ה') אחה"צ ברחוב רובלינג בשכונת ויליאמסבורג, כאשר עובדי חברת המשלוחים שלבושים בתלבושת מיוחדת לעובדי החברה, צלצלו בדלת המשרד. המזכירה בת ה-19 ראתה שמדובר בחברת משלוחים ופתחה להם את הדלת. בשלב זה התנפל אחד השודדים על המזכירה החרדית וכפת אותה לכיסא, בעוד השני שולף אקדח וגז מדמיע ומתיז על בעל הבית. בעל הבית נאבק והשודד לא הצליח לקשור אותו. השודדים היכו במוט ברזל את בעל הבית, שדדו סכומי כסף ונמלטו מהמקום.

אחד התושבים שהגיע למקום מיד עם תחילת האירוע סיפר כי "למקום הגיעו ניידות משטרה והצלה רבות. היה שם בלגן גדול, הרבה סקרנים וחברים. לא ידענו במה מדובר, היו שחשבו שמדובר ברצח".

"כולם מכירים את הרו"ח הזה", הוא ממשיך לספר. "יהודי כבן 60 וחסיד סאטמר. בשלב מסוים הובהל בעל הבית לבית חולים. ראיתי את בעל המשרד יוצא מהמשרד כשהוא מדמם מהראש, מאוחר יותר נודע שהשודדים היכו אותו במכשיר על ראשו".

חוקרי המשטרה לקחו טביעות אצבעות, בקשו סרטי אבטחה מכל הבניינים הסמוכים למשרד והם מקווים לעלות על עקבותיהם של השודדים, שלפי ההערכות שדדו כאלף דולר. בעל המשרד שנפצע הובהל לבית החולים במנהטן.
שוד חרדי ויליאמסבורג ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד