כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

חילונים, אנחנו לא מתלוננים למשטרה בגללכם

לדעתו של יענקי פרבר, התקשורת החילונית אשמה בכך שהחרדים לא ממהרים להתלונן על פגיעה בילדים או בנשים למשטרה, וחושבים שבע פעמים לפני כן

חילונים, אנחנו לא מתלוננים למשטרה בגללכם
ל

בימים האחרונים נחשפו מספר סיפורי זוועה של התעללות בילדים ופגיעה בנשים בחברה החרדית, הזעזוע עולה מסיפור לסיפור בכל קנה מידה, בתקשורת החרדית ו"החרדתית" מדווחים ומזהירים את הגולשים מפני הזוועות, ואז מגיעה התקשורת החילונית וצועקת, זועקת, מייללת ומקטרת - למה החרדים לא מפרסמים את הזוועות הללו קבל עם ועדה? ו"בטח יש עוד הרבה מקרים קשים שהחברה החרדית מסתירה"...

ראוי להתמקד בנושא ההסתרה בחברה החרדית בנושאים שהשתיקה יפה להם, כבר לא "מכבסים את הלכלוך בבית" כמו פעם, אלא יוצאים החוצה לאט לאט. אבל על מה התקשורת החילונית מתלוננת? שהחרדים לא מתלוננים למשטרה על מעשי זוועה? למה שיתלוננו?

הרי על כל תלונה שמוגשת במשטרה ע"י חרדים על התעללות בתוך החברה החרדית, ישר קופצים כל לבלריה ופרשניה, כתבים מטעם וכתבי חצר לכל מיקרופון מזדמן, ומפרשנים איך החברה החרדית מלאה בסיפורי זימה, ומגדילים לעשות כתבים 'לענייני חרדים' שמביאים תיעוד בלעדי וראשוני מחדר החקירות.

עוקפים את הצו איסור פירסום של שמות הנפגעים בדרכים מתוחכמות ועקלקלות, אין מקומון אחד ולו הנידח עלי אדמות שלא מורח את הסיפור באותיות קידוש לבנה, כל דרדק יודע בדיוק מי המתלונן, מי הנאשם ומי הקורבן, על אף הצו איסור פירסום כולם יודעים הכל בכל מכל כל.

נניח שאני מחר ניגש לתחנת משטרה באזור מגורי, ומתלונן על מורה מכיתה ה' שעברתי אצלו התעללות, תוך כמה דקות מישהו מהמשטרה דואג "להדליף" את התלונה, ואין אחד במדינה שלא ידע את שמי ומקום עבודתי ועבודת אשתי, בנוסף ידווח באופן "בלעדי" היכן לומדים ילדי, ודיווח 'ראשוני' מתי בפעם האחרונה הייתי במקווה השכונתי.

המשפחה הנפגעת עוברת מסע שיימינג נרחב (על אף צו איסור הפרסום) שמתנהל בעיקר ברשתות החברתיות, בני המשפחה הנפגעת מתביישים לצאת לרחוב מאחר שאין מישהו בשכונתם שלא שמע על המקרה בפרטי פרטים, שלא לדבר על משפחת הפוגע שעוברת מסע שיימינג נרחב ביותר כאילו הם היו חלק מהפשע שבן משפחתם ביצע.

הרמזים העבים שנשפכים מכל לבלר מתחיל בתקשורת החילונית על זהותם של בני המשפחה הנפגעת מרקיעים שחקים, מהדורות חדשות נפתחות בסערה עם מסע השיימינג שעוברת החברה החרדית, אז למה שחרדי יתלונן במשטרה? כדי שתמונתו ותמונות בני משפחתו יימרחו בראש כל חוצות?

אם התקשורת החילונית הייתה מסקרת פשעים בחברה החרדית באותה צורה שהיא מסקרת פשעים בחברה החילונית, החרדים היו מתלוננים יותר למשטרה, אבל כשחרדי מתלונן זה הופך לכותרת במגזין "פנאי פלוס" אז למה שיתלונן? השמחה המופגנת של התקשורת החילונית לפשעים שמתגלים אצל החרדים גורמת לחרדים לחשוב כמה פעמים האם להתלונן.

אני מבקש מהתקשורת החילונית, תפסיקו להכנס לחרדים לקישקעס, אתם עושים נזק לאלו שכן רוצים להתלונן, אתם עושים נזק לקורבנות, בוודאי בצורת הסיקור שלכם, אתם מציינים באיזה עיר הפוגע גר, כמה ילדים יש לו ומה הייתה עבודתו, באלו שנים נעשו הפשעים ומי היו הקורבנות, ואז מציינים שאת שמו אסור לפרסם בגלל הצו...

תגידו, אתם ליצנים? נראה לכם שלא ידעו? אין לכם שם מספיק סיפורי זוועה משלכם? מה האובססיה שלכם לסקר כל פרט מהמקרה שיסגיר את המשפחות?
תקשורת חילונית סיקור נפגעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד