י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

מנוי פיס: הדרך שלכם לזכיות הגדולות

"אני לא יודעת מה להגיד" אמרה גברת ר. גולדמן מירושלים כשהתקשרו ממפעל הפיס לבשר לה על הזכיה ב-500,000 אלף ₪ בהגרלת מנוי פיס • התגובות לזכיות, משתנות מזוכה אחד למשנהו, אך המשותף לכולם הוא מנוי פיס קבוע המהווה את ה"פתח" שלהם למזל ולזכיות הגדולות

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

מנוי פיס הוא מנוי מזל, המאפשר לחבריו להשתתף בהגרלות שבועיות נושאות פרסים.

מדי שבוע מתקיימות הגרלות "סגורות" למנויים בלבד, במהלכן המנויים זוכים בעשרות אלפי פרסים כספיים.

הסכומים הגבוהים מוגרלים בין המנויים בלבד בשיטת "הזכייה המובטחת "הנהוגה בהגרלות מנוי פיס והמבטיחה כי מדי שבוע יהיו זוכים בטוח בפרס הראשון, בפרס השני, בפרס השלישי ובהגרלת הבונוס, והפרסים לא יעברו להגרלה הבאה.

עם ההצטרפות לקוח חדש למנוי פיס, בוחר המנוי מספר מזל אישי בן 6 ספרות (או נותן למחשב לבחור עבורו), ומספר זה מלווה אותו בכל הגרלה בתקופת המנוי. מרגע ההצטרפות, אין צורך לרכוש כרטיסים או לזכור את מועדי ההגרלות. ההגרלות מתקיימות מדי שבוע ומשתתפים בהן כל מספרי המזל הפעילים של המנויים באופן אוטומטי. והזכיות עוברות ישירות לחשבון הבנק. העובדה כי ההגרלות מתקיימות אך ורק בין מנויים, מגדילה משמעותית את סיכויי הזכייה.

ההשתתפות בהגרלה באמצעות הוראת קבע שאינה מצריכה הגעה לדוכן הפיס, מבטיחה כי ההשתתפות והזכיה בהגרלה תישאר "דבר הסמוי מן העין".

הפרסים בהגרלות: הגרלות מנוי פיס נערכות 5 פעמים בחודש. מדי חודש זוכים 52 מנויים בפרסים כספיים בגובה של 50,000 ₪ ועד 1.5 מיליון ₪. בנוסף - 10 מנויים זוכים מדי חודש במכונית משפחתית, 75 מנויים זוכים מדי חודש ב-10,000 ₪. פרסים אלו וכן הגרלת הבונוס החודשית, בה מוגרלות 75 חופשות זוגיות, מוגרלים בשיטת "הזכייה המובטחת" (MUST WIN).

בנוסף, מנויי הפיס זוכים בכל הגרלה בעוד אלפי פרסים כספיים בסכומים של 11 ש"ח ועד 5000 ₪
להצטרפות למנוי פיס 6551*
מנוי פיס זכיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד