כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בני משפחת אבו חדיר תקפו שוטרים והתפרעו

שניים מבני משפחתו של הנער מוחמד אבו חדיר נאשמים בשורה של עבירות ביטחון, ובהן רכישת נשק תמורת 4,000 ₪ וירי ממנו

חוסיין אבו חדיר, אביו של מוחמד. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
חוסיין אבו חדיר, אביו של מוחמד. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הותר לפרסום: שני נערים קרובי משפחתו של מוחמד אבו חדיר, נאשמים בשורה של עבירות ביטחון, ובהן רכישת נשק תמורת 4,000 ₪ וירי ממנו.

המשטרה והשב"כ עצרו שני חשודים ביידוי עשרות אבנים ובקבוקי תבערה לעבר הרכבת הקלה בירושלים ולעבר שוטרים, התפרעויות, נסיון הצתה, נסיון תקיפת שוטרים, עבירות נשק וירי באזור מגורים.

השניים, נאסר אבו ח'דיר בן 19 ומוחמד אבו ח'דיר בן 21, הם תושבי שעאפט וקרובי משפחתו של הנער מוחמד אבו ח'דיר שנרצח לפני שנתיים ביולי 2014.

שני הנאשמים נעצרו על ידי משטרת ישראל ושירות הבטחון הכללי לפני כחודש, והובאו לחקירה במפלג המיעוטים של ימ"ר ירושלים. בחקירתם עלה כי בין אוגוסט לאוקטובר 2014 במהלך ההתפרעויות הקשות שהיו בירושלים על רקע הירצחו של מוחמד אבו ח'דיר יידו החשודים עשרות אבנים לעבר הרכבת הקלה וכוחות הביטחון ובנוסף זרקו מספר בקבוקי תבערה לעבר הרכבת הקלה, סמוך לשעאפט, פגעו בה וגרמו לה נזק.

עוד עולה מהחקירה המשותפת של משטרת ישראל ושירות הבטחון הכללי, כי בתחילת שנת 2015, הלכו השניים לכיוון מטע זיתים הנמצא במרחק של כ-500 מטר מביתו של נאסר, שם הוציא נאסר מתוך תיקו נשק מסוג "קרלו" אותו רכש תמורת 4000 ש"ח, והשניים ירו בנשק מספר כדורים באזור מגורים. בנוסף, שני החשודים נטלו חלק פעיל בהתפרעויות שאירעו במהלך חודשי יולי - אוקטובר 2014.

כאמור היום הוגש נגד שני החשודים כתב אישום בבית משפט המחוזי בירושלים.
רכבת הקלה יידוי אבנים אבו חדיר התפרעות מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד