כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

בורו פארק: השוטרים עזרו להציע נישואין

צעיר חרדי מצא דרך מקורית להציע נישואין, בעזרת שוטרים ממשטרת ניו יורק • אך לאחר שהתיעוד התפרסם - הודיעה המשטרה כי היא בודקת את חוקיות המקרה

משטרה בניו יורק. צילום ארכיון
משטרה בניו יורק. צילום ארכיון

"היינו ברכב של הבחור שעמו כבר נפגשתי מספר פעמים, נסענו באחד הרחובות של שכונת פארקוואי, כאשר פתאום הגיחה ניידת משטרה שהורתה לנו לעצור. עצרנו את הרכב, השוטר ניגש לחלון של הנהג, וביקש לראות את התעודות, ניסינו לשאול מה קורה? מדוע נעצרנו? שהרי לא עברנו שום עבירת תנועה, כעבור דקה של בדיקת תעודות, הורו לנו שלושה שוטרים לצאת מהרכב, בטענה שאנו חשודים בהחזקת נשק ללא רישיון והחזקת סמים". מספרת שרה אופן.

"היינו המומים, מה לנו ולכל הדברים האלה, השוטר הורה לי לפתוח את תא המטען, פתחתי בידיים רועדות את תא המטען ולעיני נגלו בלונים וזר פרחים ענק, ועוד לפני שהספקתי להתאושש כרע ידידי ברך ושאל אם אנשא לו, הייתי המומה מהמקוריות, מהכול, בכלל לא ציפיתי לכזו סצינה", משלימה הכלה הטרייה את סיפורה.

חברים שידעו על המזימה צילמו את הכל בוידאו והסיפור המקורי דלף לכלי התקשורת שביקשו את תגובת המשטרה. לדברי הכלה השוטרים שסייעו לחתנה לא היו במשמרת באותו יום, והם שיתפו פעולה בגלל חבר משותף שביקש מהם.

אלא שבמשטרה התלהבו פחות ומסרו לתקשורת המקומית כי הם בודקים את חוקיות המקרה.
שוטרים בורו פארק הצעת נישואין חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד