כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

החולה הופתע: סייע למשפחה לפני שנים - קיבל כליה במתנה

מעגל של חסד: הרב אלון דרעי, מראשי ארגון 'טוב וחסד' המסייע למשפחות במצוקה, נזקק לתרומת כליה. לאחר חודשים נמצאה תורמת - קרובת משפחה למשפחה לה עזר לפני שנים • צפו

הרב אלון דרעי (באדיבות המצלם)
הרב אלון דרעי (באדיבות המצלם)

מעגל של חסד: הרב אלון דרעי מירושלים, מראשי ארגון 'טוב וחסד' המסייע למשפחות במצוקה, התמוטט לפני פסח בארה"ב בזמן שיצא לגייס כספים עבור ארגון החסד אותו הוא מנהל.

לאחר בדיקות התברר כי הוא זקוק להשתלת כליה דחופה. לאחר מאמצים גדולים מצד אנשי ארגון "רנואל" - ארגון חסד הפועל להשתלות כליה, נמצאה תורמת שהסכימה לתרום את כלייתה עבור הרב דרעי.

כשהרב דרעי קיבל את הבשורה כי נמצאה תורמת, הוא הופתע לגלות כי מדובר בקרובת משפחה של משפחה לה עזר לפני מספר שנים.

הרב אלון דרעי עם חבריו רגע לפני ההשתלה


בשיחה מרגשת עם 'בחדרי חרדים' אמר אלון: "הדבר הגדול שקרה לי בכל הסיפור הזה שלקח לי שלושה חודשים מאז שגיליתי שאני זקוק לכליה ועד שזכיתי לתרומה. אין לי איך להודות לארגון שעשה בשבילי את הכל. הם תמכו בי מההתחלה ועד הסוף".

כשהוא נשנק מבכי סיפר הרב דרעי: "תורמת הכליה מכירה אותי בעקבות חסד שעשיתי במשפחה שלהם. היא ביררה על מה שקרה לי והודיעה לארגון שהיא תורמת לי בלי שום ספקות. הייתי מופתע כשראיתי שהיא התורמת. היא אישה גדולה, בעלת כוח נתינה גדול".

לפני חמישה שבועות הוא עבר את השתלת הכליה בהצלחה וכעת הוא הודה להקב"ה, לתורמת ולארגון על הישועה המהירה שנמצאה לו. הרב דרעי צפוי לחזור לארץ להמשך פעילותו בתחילת חודש אלול הקרוב.

ב'רנואל' מציינים כי עד כה ביצעו 350 השתלות כליה - כאשר הכי מבוגר שקיבל כליה היה בן 83 והכי צעיר בן שנתיים. במקביל, הכי מבוגרת שתרמה כליה היא אישה בת 69 והכי צעיר שתרם הוא צעיר בן 21.
הרב אלון דרעי רנואל השתלה כליה תרומה ניו גרזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד