כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

דרעי דואג לחרדים? 'המנכ"לים שלו בלי כיפה שחורה'

תא כתבי הדתות הגיב לדבריו של השר אריה דרעי על כך שעיתונאי הדתות בכלי התקשורת עוינים לחרדים: "מוטב למי שמחזיק שלושה מנכ"לים שלאף אחד מהם אין כיפה שחורה שיטול קורה ולא יטיל רפש בחבורת עיתונאים מקצועיים"

דרעי והתקשורת (יונתן זינדל, פלאש 90)
דרעי והתקשורת (יונתן זינדל, פלאש 90)

לאחר הסערה שעוררו דבריו של השר אריה דרעי נגד כתבי הדתות בכלי התקשורת, תא כתבי הדתות מגיב. "קצנו בתגובות הפבלוביות של דרעי. כל בדל ביקורת היא רדיפה, כל כותרת לגיטימית היא הסתה" נמסר מתא כתבי הדתות.

"מוטב למי שמחזיק שלושה מנכ"לים שלאף אחד מהם אין כיפה שחורה שיטול קורה ולא יטיל רפש בחבורת עתונאים מקצועיים. דווקא דרעי אמור לדעת עד כמה סימון אדם על פי הקבוצה אליה הוא משתייך, היא פתח לדעות קדומות ועיוות מסוכן" נמסר.

כזכור, השר דרעי תקף מוקדם יותר היום (ראשון) את כתבי הדתות וטען כי הם עוינים את הציבור החרדי. בדיון סוער שנערך הבוקר בישיבת הממשלה בנושא דחיית תאריך פתיחתו של תאגיד השידור הציבורי החדש, אמר דרעי: "אני יו"ר מפלגה חרדית ספרדית, ומייצג אנשי פריפריה, וכל אותם אנשים מרגישים נטע זר בתקשורת הישראלית.

"אני מייצג אנשים שכל הזמן צריכים להתגונן ולהסביר את עצמם בפני התקשורת. אני מוכן לתת פרס למי שימצא בתקשורת הכללית עיתונאי חרדי עם כיפה שחורה. אין אף אחד. רק שתדעו, בכלי התקשורת החרדיים יש עשרות עיתונאים חכמים, מוכשרים, כוכבים של ממש אבל לאף אחד מהם לא נמצא מקום בתאגיד השידור הציבורי, בערוץ 2 או בערוץ 10".

"גם העיתונאים לענייני חרדים ולענייני דתות הם כולם עיתונאים עם כיפות סרוגות ורובם עוינים את הציבור החרדי ובעיקר את ש"ס. הציבור שאני מייצג לא נמצא בכלל בתקשורת הכללית, מודר משם לחלוטין".
אריה דרעי כתבי הדתות עיתונאים חרדים תאגיד השידור הציבורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד