כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

פרשת 'האב התוקף' מסתעפת: יועצת חשודה בסחיטה באיומים

פרשיית האב ל-11 החשוד בתקיפת שתיים מבנותיו מסתעפת: ל"בחדרי חרדים" נודע כי בימים האחרונים נחקרה במשטרה אישה חרדית שהעניקה שירותי ייעוץ למשפחה בחשד לסחיטה באיומים ושיבוש הליכים. פרקליטתה: "תלונת שווא" • כל הפרטים

אילוסטרציה (יונתן זינדל, פלאש 90)
אילוסטרציה (יונתן זינדל, פלאש 90)

פרשיית האב ל-11 החשוד בתקיפת שתיים מבנותיו מסתעפת: ל"בחדרי חרדים" נודע כי בימים האחרונים נחקרה במשטרה אישה חרדית שהעניקה שירותי ייעוץ למשפחה בחשד לסחיטה באיומים ושיבוש הליכים.

לאחר שביום חמישי האחרון הותר לפרסום כי הוגש כתב אישום נגד אב חרדי החשוד בביצוע עבירות חמורות בשתיים מבנותיו במשך שנים, ניתן היום לפרסם חלק נוסף בפרשה.

בנוסף לחשדות נגד האב, נחקרה היום (ראשון), ולא בפעם הראשונה, אישה החשודה כי ידעה על המעשים ולא דיווחה על כך לרשויות. האישה חשודה בסחיטה באיומים, אי דיווח של אחראי על קטינה ובשיבוש הליכי חקירה.

מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים', עולה כי החשודה, שהציגה את עצמה כיועצת בנושאים אלו, שוחררה למעצר בית למשך חמישה ימים.

פרקליטתה של האישה, עורכת הדין נחמה ציבין, אמרה הערב ל'בחדרי חרדים' כי הנסיבות עדיין נבדקות וכי "לטעמנו מדובר בתלונת שווא".

עו"ד רבקה שורץ, שמייצגת את הנפגעות במסגרת ארגון "מן המיצר", אומרת ל'בחדרי' הערב כי מדובר במקרה קשה מאד של פגיעה בתוך המשפחה, "כאשר המשפחה למעשה גילתה את הדברים היא פעלה מיידית ונפלה קורבן בידי מתחזה, שבחרה לעשות עושר ולא במשפט - על חשבון פגיעה נפשית נוספת בבנות משפחה שנפגעו במשך שנים, תוך ניצול חולשת המשפחה ותוך דריסת החוק".

"עצוב לי, שכאשר סוף סוף מורם מסך השתיקה ונפגעים ונפגעות אוזרים אומץ ופונים לקבל עזרה, הם נופלים קורבן לעוול נוסף" אמרה, "כולי תקווה שהרשויות יעשו את הדבר הנכון וימנעו הישנות של מקרים כאלה על מנת להגן על נפגעות אלה ועל נפגעים נוספים שעלולים ליפול ברשת כזו".
פרשת האב התוקף סחיטה באיומים שיבוש הליכים נחמה ציבין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד