ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

בעקבות הפרסום ב"בחדרי": עשרות הגיעו לנחם את משפחת החייל

בעקבות הפרסום בדף הפייסבוק של "בחדרי חרדים", עשרות בני אדם הגיעו לנחם את משפחתו של החייל אילן ינקלביץ, שטבע למוות במאגר מים בדרום בשבוע שעבר. בני המשפחה ל"בחדרי": "אנו קוראים לציבור להמשיך ולבוא ולנחם"

החייל אילן ינקלביץ ז"ל וזירת האסון
החייל אילן ינקלביץ ז"ל וזירת האסון

 

בעקבות הפרסום בדף הפייסבוק של 'בחדרי חרדים', עשרות בני אדם הגיעו לנחם את משפחתו של החייל אילן ינקלביץ ז"ל, שטבע למוות בשבוע שעבר במאגר מים בדרום.

בשעות הצהריים (ראשון) הגיעה פנייה לדף הפייסבוק של "בחדרי חרדים" על כך שאין מניין לניחום אבלים אצל משפחתו של החייל אילן ינקליביץ ז"ל. מנהלי העמוד נרתמו מיד ופרסמו קריאה לציבור לבוא להשלים מניין ולנחם את בני המשפחה.

"משפחת החייל הבודד שנהרג מבקשת: 'בואו לנחם'", נכתב בעמוד, "לפני כמה ימים כמו ששמעתם נהרג חייל צה"ל שטבע למוות. החייל השאיר אחריו אם חד הורית מנתניה. מדובר במשפחה מאוד צנועה ואף אחד כמעט לא נמצא בשבעה. לא מצליחים אפילו לגייס מניין. בבקשה פרסמו כדי שאנשים יבואו לעזור למשפחה. יושבים שבעה ברחוב הנוטע 10 בנתניה".

כאמור, בעקבות הפרסום הגיעו עשרות לנחם את בני המשפחה, שסיפרו הערב ל"בחדרי חרדים" על כך שמאז הפרסום פוקדים את ביתם שבנתיה עשרות מנחמים. לדבריהם, בתחילת השבעה עד יום שישי עוד הגיעו לנחם גורמים מהצבא וחבריו של אילן ז"ל, אך ביום שישי כבר לא היה מניין. "מאז שפרסמתם את הפוסט הגיעו עשרות מנחמים, אך עם זאת זה לא מספיק. אנו קוראים לציבור להמשיך ולבוא ולנחם". בני המשפחה אף ביקשו ממי שיכול להגיע בסיום השבעה לעלייה לקברו בבית העלמין הצבאי בנתניה.

אמו של אילן ז"ל, סיפרה בכאב ל"בחדרי חרדים": "ביום רביעי, היום בו טבע אילן במאגר המים, עוד דיברתי עם אילן כמה שעות לפני והוא ממש שמח ודיבר ברוגע ושלווה. לא האמנתי שזה קרה. תמיד כשהיה חוזר מהצבא הוא היה עוזר לי בבית הרבה. הוא היה נשמה טהורה".

כזכור, ביום רביעי האחרון טבע אילן ז"ל למוות במאגר מים האסור לרחצה באזור מועצת אשכול. ככל הנראה אילן היה במקום כחלק מהפעילות שאותה ביצע במסגרת שירותו הצבאי.

חבריו שהיו עמו דיווחו לכוחות ההצלה לאחר שלא הבחינו בו זמן מה לאחר שנכנס למים ולא יצא. צוללנים וכוחות הצלה הוזעקו למקום, וכעבור דקות ספורות הוא אותר במצב אנוש. כוחות מד"א ביצעו בו פעולות החייאה עד שנקבע מותו.

יהי זכרו ברוך.

אילן ינקלביץ טביעה ניחום אבלים פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד