א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

‏איבדו את זה? הליכוד: "בנט יקיר השמאל"

בליכוד יוצאים למתקפה חריפה נגד ראשי "הבית היהודי" - השרים נפתלי בנט ואיילת שקד, זאת על רקע סערת התאגיד הציבורי החדש, וטוענים כי השניים הם "יקירי השמאל", לא פחות

ראש הממשלה בנימין נתניהו (יונתן זינדל, פלאש 90)
ראש הממשלה בנימין נתניהו (יונתן זינדל, פלאש 90)

אנשי מפלגת הליכוד הוציאו אמש (ראשון) הודעה חריפה, יש שיאמרו הזויה, נגד ראשי "הבית היהודי" - השרים נפתלי בנט ואיילת שקד, זאת על רקע סערת הקמת התאגיד הציבורי החדש והביקורת שהטיחו השניים בראש הממשלה בנימין נתניהו.

בהודעת הליכוד נאמר: "בנט ושקד הם יקירי השמאל ונוני מוזס, שתומכים במאמצים הבלתי נלאים שלהם לפגוע בראש הממשלה נתניהו ובשלטון הליכוד", לא פחות.

כאמור, ההתקפה החריפה ויוצאת הדופן באה בעקבות הדברים שפורסמו היום ב"חדשות 2" מתוך הדיון בממשלה על דחיית הקמת התאגיד בחצי שנה אשר במהלכו אמר השר בנט: "אם לא רוצים את התאגיד אז תגידו, "איבדנו שליטה על זה, אנחנו לא רוצים", אבל הדחייה לשנה וחצי נועדה להפחיד עיתונאים גם מימין וגם משמאל להצטרף. יש פה רצון להטיל סימן שאלה כדי להקשות ולייצר תקופה שהתאגיד יהיה בתלות מוחלטת בדרג הפוליטי".

גם השרה שקד תקפה בדיון ואמרה: "תפסיקו כבר עם השקרים שלכם! תלמדו לשלוט ותפסיקו לקטר. חבורת בכיינים. יש לכם עיתון משלכם, מה אתם מקטרים?".

יצויין כי לא מדובר בעימות ראשון בין ראש הממשלה וראשי הבית היהודי בנט ושקד. רק לאחרונה התעמת בנט עם נתניהו בנושא המנהרות בעזה, כשלטענת בנט הנושא לא הגיע כלל וכלל לדיון בקבינט, לעומת נתניהו שטען בתוקף כי זה נידון מספר פעמים בקבינט.

אלא שהתקפה כזו בוטה, באופן אישי ולא פרופורציונלי, עדיין לא נרשמה במהלך כהונת הממשלה הנוכחית, ויהיה מעניין מאוד לראות כיצד יגיבו ב"בית היהודי" לדברים הקשים.
הבית היהודי הליכוד נוני מוזס נפתלי בנט איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד