ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

שפיר פנתה ליועץ המשפטי: לחסום העברת לפ"מ לשרה מירי רגב

אמש אישרה הממשלה את העברת תקציב לפ"מ, הרגיש מאד מבחינה תקשורתית, לידי שרת התרבות מירי רגב; סתיו שפיר פנתה ליועץ המשפטי לממשלה ולמבקר המדינה בדרישה להשעות את המהלך

אביחי מנדלבליט, צילום: עמית שבי, פלאש 90
אביחי מנדלבליט, צילום: עמית שבי, פלאש 90

הממשלה אישרה אתמול (ב') בישיבתה השבועית כי תקציב הפרסום הממשלתי יעבור לאחריותה של שרת התרבות מירי רגב, זאת בהמשך לחלוקת התיקים בממשלה.

במהלך בדיון על כך בממשלה שאלה השרה גילה גמליאל למה רגב מקבלת את האחריות על לפ"מ, וראש הממשלה נתניהו השיב כי "על כך אפשר לדבר בישיבת שרי הליכוד".

על פי ההחלטה, השרה רגב תקבל את האחריות לתקציב של הפרסום הממשלתי (לפ"מ) שעומד על 300 מיליון שקלים בשנה, זאת לאחר שעד היום החזיק בהם משרד האוצר. מדובר בתקציב משמעותי שאחראי לכלל הפרסומים במשרדי הממשלה, ותשדירי הטלוויזיה של אותם משרדים.

בעקבות ההחלטה פנתה ח"כ סתיו שפיר ליועץ המשפטי לממשלה ולמבקר המדינה בבקשה לעכב את העברת תקציבי לשכת הפרסום הממשלתית לרגב עד שיפורסם הדו"ח בעניינה - "לפני פחות משנה פורסמו בתקשורת דברים המעלים חשדות חמורים ביותר נגד חה"כ מירי רגב לפיהן העבירה מיליוני שקלים למשרד פרסום ללא מכרז. בהקלטות שפורסמו נשמעה רגב משוחחת עם יועציה בניסיון לתאם עמדות ולהסביר מדוע הועברו תקציבים בצורה זו".
תקציב לפמ מירי רגב סתיו שפיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד