כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הבית היהודי משיבה אש: "כמו בהתנתקות, נתניהו יורה בתוך הנגמ"ש"

היריבות החריפה בין ראש הממשלה למפלגת 'הבית היהודי' צפה שוב מעל לפני השטח - לאחר שאמש תקף ראש הממשלה את בנט ואמר כי הוא "יקיר השמאל", באה הבוקר התגובה החריפה של 'הבית היהודי' • "נגמרו ימי ילדי הכאפות"

בנט ונתניהו, מריבה שלא תמה. צילום: פלאש90
בנט ונתניהו, מריבה שלא תמה. צילום: פלאש90

נמשך העימות בין הבית היהודי לראש הממשלה בנימין נתניהו - הבוקר (ב') מגיבים בבית היהודי ואומרים כי "נתניהו יורה בתוך הנגמ"ש כמו שירה בנגמש כשהצביע בעד ההתנתקות והריסת גוש קטיף". במפלגה מוסיפים כי "נגמרו ימי ילדי הכאפות".

בהודעה רשמית שיצאה הבוקר ממפלגת 'הבית היהודי' נכתב כי - "נתניהו שוב יורה בתוך הנגמ״ש.
כמו שירה בנגמש כשהצביע בעד ההתנתקות והריסת גוש קטיף, כמו שירה בנגמש כששחרר הכי הרבה מחבלים בתולדות המדינה, כשהקפיא בניה, כשנכנע לחמאס וכמו כשהכריז על הקמת פלסטין בבר אילן, וכאשר הוא סופר כיפות של כתבים דתיים בתקשורת.

"והכי מגוחך, שהוא יורה בנגמש כדי להכניס לתוכו את בוז'י, שפיר, מיכאלי ויוסי יונה.
רגע לפני הבחירות הוא תמיד מתחנף לציבור הימני והדתי (״היכנסו מתחת לאלונקה״), ודקה אחרי הבחירות הוא זורק אותם ובז להם. נגמרו ימי ילדי הכאפות".

בנוסף לזה, השרה איילת שקד ממשיכה במתקפה בטוויטר - "'הליכוד' מרסס בתוך הנגמ"ש. שלוש הודעות הוציאו השבוע נגד 'הבית היהודי'. פעמיים שתקנו. לא נשתוק יותר".

כזכור, אמש ‏יצא הליכוד בהודעה חריפה כנגד 'הבית היהודי' בעקבות העימות המתמשך בין השרים נפתלי בנט ואיילת שקד לראש הממשלה נתניהו בנושא בתאגיד והמנהרות בעזה, "בנט ושקד הם יקירי השמאל ונוני מוזס, שתומכים במאמצים הבלתי נלאים שלהם לפגוע בראש הממשלה נתניהו ובשלטון הליכוד".
בנט ונתניהו קרע בימין הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד