כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

דרעי ממשיך לתקוף: "הכתבים לענייני חרדים עשו יד אחת עם אלי ישי"

יו"ר ש"ס יצא לקרב על הנוכחות החרדית בכלי התקשורת החילונים, והבוקר הוא ממשיך לאתגר את הכתבים לענייני חרדים בכלי התקשורת החילונים, שלדבריו התייצבו נגד ש"ס במוצהר • "אין לי אג'נדה, אני לא מחפש להשתלט"

אריה דרעי, צילום: פלאש90
אריה דרעי, צילום: פלאש90

נמשכת המתקפה של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי נגד הכתבים לענייני חרדים - הבוקר (ב') אמר דרעי בראיון ל‏רזי ברקאי בגלי צה"ל כי בתקופת מערכת הבחירות כל הכתבים לענייני חרדים פעלו נגד ש"ס, ותמכו במפלגת 'יחד' של אלי ישי.

לדברי השר דרעי - "הכתבים לענייני חרדים שמתגוננים כעת עשו יד אחת בבחירות האחרונות נגד ש"ס והלכו עם תנועת 'יחד'. יש היום עשרות כתבים חרדים מוכשרים. אין לי אג'נדה, אני לא צריך להשתלט".

דרעי הוסיף כי "אני מכיר עיתונאים חרדים בכירים שקיבלו כתף קרה מהתאגיד. אני השר היחיד שקיבל מנכ"ליות ולא פיטר, כי מצאתי שהן עושות עבודה טובה". רזי ברקאי השיב כי "'התאגיד' גייס עד כה חמשה עיתונאים חרדים, ויש מו"מ עם שבעה עיתונאים חרדים נוספים", והוסיף כי בגלי צה"ל יש מספר חרדים עם בעלי תפקידים ברדיו.

כזכור, אמש פתח השר דרעי בהתקפה חריפה בישיבת הממשלה, בעת הדיון על דחיית פתיחת התאגיד הציבורי - ״אני יו״ר מפלגה חרדית, ספרדית ומייצג אנשי פריפריה וכל אותם אנשים מרגישים נטע זר בתקשורת הישראלית. אני מייצג אנשים שכל הזמן צריכים להתגונן ולהסביר את עצמם בפני התקשורת. אני מוכן לתת פרס למי שימצא בתקשורת הכללית עיתונאי חרדי עם כיפה שחורה. אין אף אחד.

"רק שתדעו: בכלי התקשורת החרדיים יש עשרות עיתונאים חכמים, מוכשרים, כוכבים של ממש אבל לאף אחד מהם לא נמצא מקום בתאגיד השידור הציבורי, בערוץ 2 או בערוץ 10. גם העיתונאים לענייני חרדים ולענייני דתות הם כולם עיתונאים עם כיפות סרוגות ורובם עוינים את הציבור החרדי ובעיקר את ש״ס. הציבור שאני מייצג לא נמצא בכלל בתקשורת הכללית, מודר משם לחלוטין".

אמש הגיבו בתא כתבי הדתות לדברי דרעי ואמרו כי "קצנו בתגובות הפבלוביות של דרעי. כל בדל ביקורת היא רדיפה, כל כותרת לגיטימית היא הסתה. מוטב למי שמחזיק שלושה מנכ"לים שלאף אחד מהם אין כיפה שחורה שייטול קורה ולא יטיל רפש בחבורת עיתונאים מקצועיים. דווקא דרעי אמור לדעת עד כמה סימון אדם על פי הקבוצה אליה הוא משתייך, היא פתח לדעות קדומות ועיוות מסוכן".
אריה דרעי כתבים לענייני חרדים תקשורת חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 57 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד