י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ילדי עמנואל מרגשים: "אתה המלך" • צפו

לרגל סיום השנה וקורס "מוזיקה וכישורי חיים" הקליטו בוגרי ת"ת "אוהלי יעקב" בעמנואל את השיר "אתה המלך" בביצוע חדש ומרגש

ילדי עמנואל מרגשים: "אתה המלך" • צפו
ל

קורס "מוזיקה וכישורי חיים" נפתח לראשונה בעיר עמנואל במסגרת שיתוף פעולה שבין המועצה הדתית עמנואל ומשרד החינוך. על ניהול הקורס הופקד אבי אברהם, מטפל רגשי מקצועי, המעביר סדנאות מוכנות, קידום והעצמה של קבוצות בני נוער במסגרות שונות.

הקורס התקיים כפיילוט ייחודי המשלב בין העשרת המיומנויות וכישורי חיים לבין קורס העצמה באמצעות המוזיקה ונערך במסגרת ת"ת "אהלי יעקב" בעמנואל, במגמה להרחיב את המענה לכלל אוכלוסיית הנוער בעיר.

במהלך הקורס רכשו הנערים "ארגז כלים" אישי לחיים, למדו להתנהל ולהתמודד באמצעות מודלים פסיכולוגיים שונים, והתנסו בסימולציות מגוונות תוך צלילה לעולם הערכים השולטים בחייהם, בצורה חווייתית ופעילה. כמו"כ במהלך הקורס הנערים העשירו את עולם המושגים הרגשי שלהם באמצעות המוזיקה ושימוש באמצעים ויזואליים מתקדמים נוספים ומתן מענה להיבטים הרגשיים השונים בלמידתם ויישומם בשטח ע"י הטמעה מעשית.



גולת הכותרת לקראת סיום הקורס היה דיסק אישי ובו השיר הפופולרי "אתה המלך" שעל ביצועו החדש והמרגש שקדו הנערים לאורך הקורס. השיר שכבר זכה לתהודה רבה, סיכם היטב את הקורס מבחינות רבות והמילים המרגשות כמו נכתבו על הילדים הללו ממש ומדברות בעד עצמן..

"בהתחלה לא היה לי בכלל ביטחון עצמי ופחדתי לפתוח את הפה לפני החברים בכלל, לא רק בשירה" משתף אחד הילדים "במהלך המפגשים דיברנו וקיבלתי עצות ואז הביטחון עצמי שלי השתפר, עד שהייתי מסוגל וגם רציתי לשיר סולו ולשתף את כולם שישמעו. היום אני אחר לגמרי. אני מרגיש שהצלחתי להשתחרר, מצאתי את עצמי. המוזיקה נתנה לי כוחות להיות מי שאני וגם רוגע לנפש".

הרב ציון לוי הי"ו, מנהל תלמוד תורה "אהלי יעקב", שנשא דברי ברכה לרגל סיום הקורס הביע בדבריו תודה והערכה לגורמים האחראים על היוזמה והארגון הכרוכים בתהליך: לראש המועצה הרב עזרא גרשי, מר אריק קיציס מנהל מח' חינוך, למפקח משה"ח הרב אברהם מלכיאל, לקב"ס הרב משה חזקיה למנהל הקורס הרב אבי אברהם, לעומד בראש המוסדות הרב יאיר כהן הי"ו ולצוות המלמדים בת"ת: "תקוותי שהתלמידים יפיקו את מירב התועלת וההנאה מתהליך הלמידה המהותי והמועיל, שעשוי ללוות אותם לעוד שנים רבות מחייהם".
אתה המלך אהלי יעקב קורס מוזיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד