ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

לבכות: "ה' לקח את אשתי בשביל שנתעורר"

בהספד קורע לב נפרד הרב נועם כהן מרעייתו מרת אסתר רינה כהן ע"ה, שנפטרה בדמי ימיה בגיל 23 בלבד, כשהיא מותירה שלושה ילדים רכים: "אחרי שזכיתי בך אמרתי 'הקב"ה, מה עשיתי שזכיתי בכזאת אישה?'. הקב"ה שלח לנו איתות משמים לחזור בתשובה" • האזינו

הרב נועם כהן בימים שמחים
הרב נועם כהן בימים שמחים

הספד מצמרר וקורע לב נערך אמש (ראשון) במסע הלווית מרת אסתר רינה כהן ע"ה, שנפטרה לאחר מחלה קשה כשהיא בת 23 בלבד. היא נטמנה במבוא חורון, מקום מגוריה, שם ספד לה בעלה ר' נועם כהן בבכי קורע לב.

בעלה סיפר: "כשהייתי בישיבת פורת יוסף רציתי להתחתן בגיל 18, כבר בגיל 17 ויום אחד כל תפילה התפללתי לזכות לאישה צדיקה משורש נשמתי, במשך חמש שנים התפללתי לזכות בך".

"אחרי שזכיתי בך אמרתי 'הקב"ה, מה עשיתי שזכיתי בכזאת אישה?', אני לא צריך להגיד מי את ומה את. כל אחד שראה אותך וראה את המידות שלך אמר לי 'איזו אישה', אין כמו אמא של הילדות שלי.

"אסתר, אנחנו בוכים, כולם בוכים. אנחנו לא בוכים על מה שה' גזר, אנחנו בוכים שאת הולכת מאיתנו שקשה לנו בלעדייך. אנחנו בטוחים במאה אחוז שזה רצון ה' - הקב"ה לא נותן למישהו צער שזה לא מגיע לו והצער הזה הגיע ולא סתם הגיע אלא בשביל שאנחנו נתעורר בתשובה".

הבעל המשיך בהספדו: "הקב"ה שלח לנו איתות משמים לחזור בתשובה. הייתה לנו תאונה לפני שנה וחצי, יצאנו בניסי ניסים ולא התעוררנו מספיק. הקב"ה לקח לי את אשתי שנתעורר. אסתר, אני לא אשקוט ואעשה הכל לעילוי נשמתך. בעזרת ה' אני אעזוב את כל הבלי העולם הזה ואשקע בלימוד התורה הקדושה. אסתר, את שומעת אותנו, ותשמעי עליי ועל הבנות מלמעלה על הדס, על שוהם".



"ריבונו של עולם, תודה רבה. אנחנו בוכים כי קשה לנו ואנחנו שמחים שזה הרצון שלך. אנחנו נמשיך להתחזק ולהתקרב אליך ולגאולה הקרובה במהרה". סיים הבעל את הספדו המרטיט.
הרב נועם כהן אסתר רינה כהן הלוויה טרגדיה הבלי העולם הזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד