א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

הפסקת אש? הליכוד והבית היהודי הגיעו להבנות

לאחר "הירי בנגמ"ש" - הפסקת אש במלחמות בין הליכוד לבית היהודי: לאחר התקפות חריפות בימים האחרונים בין המפלגות, הכריזו אמש הצדדים על הפסקת אש וסיום ההתקפות הדדיות

בנט ונתניהו (מרים אלסטר, פלאש 90)
בנט ונתניהו (מרים אלסטר, פלאש 90) צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

הפסקת אש במלחמות בין הליכוד לבית היהודי: לאחר התקפות חריפות בימים האחרונים בין המפלגות, הכריזו אמש (שני) הצדדים על הפסקת אש וסיום ההתקפות הדדיות. כך מדווח הכתב הפוליטי של 'גלי ישראל', יוסי בן עטר.

על פי הדיווח, הצדדים הגיעו להבנות בתיווכו של מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ושלום שלמה, מקורבו של יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט.

כזכור, אמש, על רקע המאבק סביב תאגיד השידור החדש וחוקים נוספים בנוגע לתקשורת, תקפו בליכוד את 'הבית היהודי' ואמרו כי "בנט ושקד הם יקירי השמאל ונוני מוזס, שתומכים במאמצים הבלתי נלאים שלהם לפגוע בראש הממשלה נתניהו ובשלטון הליכוד".

הבוקר הגיבו ב'בית היהודי' ואמרו כי "נתניהו שוב יורה בתוך הנגמ"ש. כמו שירה בנגמ"ש כשהצביע בעד ההתנתקות והריסת גוש קטיף, כמו שירה בנגמ"ש כששחרר הכי הרבה מחבלים בתולדות המדינה, כשהקפיא בניה, כשנכנע לחמאס וכמו כשהכריז על הקמת פלסטין בבר אילן, וכאשר הוא סופר כיפות של כתבים דתיים בתקשורת.

ב"בית היהודי" הוסיפו: "והכי מגוחך, שהוא יורה בנגמ"ש כדי להכניס לתוכו את בוז'י, שפיר, מיכאלי ויוסי יונה. רגע לפני הבחירות הוא תמיד מתחנף לציבור הימני והדתי ("היכנסו מתחת לאלונקה"), ודקה אחרי הבחירות הוא זורק אותם ובז להם. נגמרו ימי ילדי הכאפות".
הבית היהודי הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד