כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הפשע בבני ברק עולה שלב: רימון הלם הושלך הלילה לעבר מאפיה

עיר התורה והחסידות סובלת זה שנים מנחת זרועם של נערי השוליים, אך בשבועות האחרונים המצב התדרדר - בתחילת השבוע הוצת קיוסק "כנקמה" על מעצר בתגובה לוונדליזם, והלילה הושלך רימון הלם לעבר מאפיה בעיר • חשודים נעצרו

הפשע בבני ברק עולה שלב: רימון הלם הושלך הלילה לעבר מאפיה
פלאש90

‏הפשע עולה שלב בבני ברק - רימון הלם הושלך הלילה (ג') לעבר מאפייה במרכז העיר. המשטרה עצרה מספר חשודים בהצתת קיוסק בתחילת השבוע.

במהלך הלילה (ג') נשמע פיצוץ אדיר ברחוב רבי עקיבא 86 ליד מאפיית "שיבולת השרון" בבני ברק, לאחר שרימון הלם הושלך לעבר החנות. בתוך כך, עצרה המשטרה מספר נערים שעל פי החשד הציתו ביום ראשון קיוסק "פיצוחי אמונה" ברחוב רבי עקיבא פינת "חתם סופר" בעיר.

כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', על פי החשד הנערים שהציתו את מחסן הקיוסק על ידו היו מבלים דרך קבע מחוץ לקיוסק ומטילים את אימתם וחתתם על עוברי אורח. הבעלים ביקש מהם כבר בעבר לעזוב את המקום, היות ולטענתו זה פגע בפרנסתו משום שנשים וילדים נמנעו מלהיכנס לשם.

השכנים התלוננו למשטרה ולמחלקת הביטחון של עיריית בני ברק, הנערים נעצרו וחלקם נכלאו. על פי המידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', בתגובה הם הפכו את פחי הזבל לאורך רחוב רבי עקיבא עד צומת הרב קוק בשבת לפני שבועיים, כנקמה על מעצר של חברם ע"י הפיקוח העירוני.

כמו כן, העירייה סילקה ספסל רחוב שהנערים ישבו עליו בלילות, ועצרה כמה נערים שעישנו סמים בבניין שעל יד הקיוסק. לפי דברי בעל הקיוסק, הנערים "חשדו" בו שהלשין למשטרה, ושרפו לו את הקיוסק. לחנות נגרם נזק והפסד כספי גדול.

יצוין כי העירייה התחילה בחודשים האחרונים לגבות 'דמי שמירה' כתוספת לתשלום הארנונה. כאמור, המשטרה עצרה הלילה מספר חשודים בהצתה, ובשעות הקרובות יוחלט האם להביאם להארכת מעצר בבית המשפט.
פשע בבני ברק רימון הלם בני ברק קיוסק בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד