כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אדיר: ח"כ יואל חסון עלה לנאום עם הכובע של ליצמן

חבר הכנסת מהמחנה הציוני עלה לדוכן המלאה חבוש בכובעו של ליצמן, וגרר ביקורות משעשעות - צפו בוידאו

יואל חסון
יואל חסון

בצל הדיון הסוער במליאת הכנסת על חוק הליבה נרשמו גם רגעים משעשעים - ח"כ יואל חסון מסיעת 'המחנה הציוני' עלה לנאום בדיון, כשעל ראשו הכובע של שר הבריאות יעקב ליצמן.



חסון פתח ואמר - "אני ביקשתי לשאול את הכובע הזה מהשר ליצמן כדי להעביר איזשהו מסר. הכובע הזה, שהוא כובע מכובד וכובע שמייצג דבר מאוד מאוד ברור, היה נדרש מאוד כשיהודי העולם היו פזורים בגולה, והיה נדרש בגולה, והיה נדרש בגולה, כשיהודי העולם היו פזורים בגולה ולא היה להם בית, לא היה להם את מדינת ישראל, הם באמת היו צריכים להבדיל את עצמם מאחרים. והיו באמת צריכים תלבושת כדי שידעו, זה יהודי. וכמובן שבעיני זה הגיוני, וזה היה הגיוני כי אולי זאת הייתה אחת הדרכים הטובות לשמר את העם היהודי לאורך דורות.

"אני לובש את הכובע הזה כדי לומר שהיום, עובדה, חבר הכנסת גפני, עובדה שהשר ליצמן יכול מדי פעם להוריד את הכובע הזה. הוא יכול מדי פעם להוריד את הכובע הזה, וכולם ידעו שהוא יהודי טוב, שומר מצוות. הוא כבר לא חייב ללכת עם הכובע הזה בכל מקום. בגולה הוא היה חייב, כי היו רוצים שידעו שהוא יהודי. היום הוא יכול כמו שעשיתי ככה, להניח את הכובע, ועדיין כולם ידעו שהוא יהודי טוב שומר מצוות. ומה אני רוצה לומר, חברי הכנסת? אתם השתנתם. אתם השתנתם, אנחנו השתנינו, המציאות השתנתה. וזה בסדר.

"כמו שאתם היום יודעים לחיות בעולם המודרני ויודעים להתמודד עם טכנולוגיה מתקדמת ולעשות טלפון כשר ואינטרנט כשר והאוכלוסייה החרדית באמת יודעת היום לחיות בעולם המודרני טוב יותר. כמו שאפשר להניח את הכובע הזה, אפשר גם, חבר הכנסת מרגי וסגן השר פרוש, אפשר גם להבין שלמען כולנו, קודם כל למענכם, מתוך אהבה ורצון לחיים משותפים ולשיתוף, לשלב יותר ויותר את לימודי הליבה"

סגן שר החינוך מאיר פרוש פנה לחסון ואמר לו "אתה יודע מה אתה מזכיר לי? אתה מזכיר לי את הספריי שפיזרנו פה במליאה(בזמנו כחבר כנסת באופוזיציה מטעם קדימה). אז ספריי, היום כובע." ח"כ משה גפני אמר לחסון - "ואתה עכשיו לובש את הכובע הזה כדי לבדל את עצמך מהקואליציה", ח"כ חיליק בר מהמחנה הציוני אמר בהומור על הכובע: "ואומרים שאין חרדים בעבודה, אתה רואה?".
יואל חסון כובע של ליצמן חוק הליבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד