ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

סוף לחיסולי חשבונות בפשקווילים: רשויות הכריזו מלחמה במפיצים

לאחר עשרות שנים של "מנהג" הפצת הפשקווילים בריכוזי המגזר החרדי, לאחרונה הוגש כתב אישום כנגד שלושה צעירים חרדים בגין השלכת פשקווילים בירושלים. כך נודע ל"בחדרי חרדים". העירייה: "ננקוט יד קשה" • כל הפרטים

למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה (Rishwanth Jayapaul)
למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה (Rishwanth Jayapaul)

 

פרסום ראשון • הם מטנפים את הרחובות, מפיצים לשון הרע וליכלוכים, וגורמים צער רב למשפחות, רבנים ואישי ציבור. כנראה שלא היה זמן כלשהו בעשרות השנים האחרונות בו תופעת הפשקווילים לא הייתה קיימת בשכונות החרדיות בירושלים. אלא שכעת, לראשונה, נראה שהרשויות החליטו לנסות להילחם בתופעה המכוערת.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי לאחרונה הוגש לראשונה כתב אישום כנגד שלושה צעירים חרדים שהיו אחראים להפצת פשקווילים ברחובות ירושלים.

על פי כתב האישום, צעירה חרדית כבת 19 נאשמת כי הייתה בעלת האופנוע ממנו הושלכו הפשקווילים, צעיר נוסף כבן 20 מואשם בנהיגה באופנוע בזמן ביצוע העבירה וצעיר נוסף כבן 19 מואשם בהשלכת הפשקווילים מהאופנוע.

השלושה מואשמים כי השליכו את הפשקווילים לפני קצת למעלה מחודש ברחוב מלכי ישראל בשכונת גאולה בירושלים. בנוסף לכתב האישום, האופנוע עמו בוצעה העבירה הוחרם.

גורמים בעירייה מסבירים את הצעד החריג של הגשת כתבי אישום כנגד השלושה ואומרים כי "העירייה תטפל בתופעת זריקת הפשקווילים, באופן חמור ביותר. העירייה מתכוונת לנקוט ביד קשה נגד זורקי הפשקווילים".

לדברי הגורמים, מדובר בסיפור חריג של הגשת כתבי אישום, כנגד המפזרים פשקווילים ברחבי העיר, וכי מעולם לא הוגשו כתבי אישום בנוגע לעבירה דומה בירושלים.

תגובת פרקליטי הנאשמים טרם נתקבלה.

 



פשקווילים כתב אישום ירושלים מלכי ישראל אופנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד