ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

אובמה במתקפה חריפה: טראמפ לא כשיר לנשיאות

נשיא ארה"ב ברק אובמה במתקפה חריפה על המועמד הרפובליקני במירוץ לנשיאות. לדברי אובמה: "הוא בלתי כשיר להיות נשיא. למה אתם עדיין תומכים בו?"

נשיא ארה"ב ברק אובמה (יונתן זינדל, פלאש 90)
נשיא ארה"ב ברק אובמה (יונתן זינדל, פלאש 90)

נשיא ארצות הברית ברק אובמה יצא הערב (שלישי) במתקפה חריפה נגד המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ, וטען כי הוא אינו כשיר לשמש כנשיא ארה"ב.

במסיבת עיתונאים עם ראש ממשלת סינגפור בבית הלבן אמר אובמה כי "כבר אמרתי בעבר שטראמפ אינו כשיר להיות נשיא ארה"ב. מאז הוא רק מצליח לאשר את הדברים". לדבריו, טראמפ מפגין חוסר ידע בדברים שהוא אומר על המזרח התיכון, על אירופה ועל אסיה.

אובמה אף אמר כי בכירים רפובליקנים אומרים את הדברים הללו בעצמם. "מדוע אתם עדיין תומכים בו?" פנה הנשיא לתומכיו הרפובליקנים, "זה האיש שאמור לייצג אתכם?".

דבריו של אובמה מגיעים בשבוע קשה לקמפיין של טראמפ, זאת לאחר צניחה בסקרים, כאשר על פי סקר גדול אחד הוא כבר מפגר אחרי המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון בשמונה אחוזים. בנוסף, טראמפ ספג ביקורת מקיר לקיר לאחר שתקף הורים שכולים שנאמו בוועידה הדמוקרטית ואמרו כי טראמפ לא הקריב דבר עבור ארה"ב.

אם זה לא מספיק, מבוכה נוספת נרשמה כאשר בראיון שנתן טראמפ לאחד מכלי התקשורת בארה"ב היה נראה כי הוא כלל לא יודע שרוסיה מחזיקה כוחות בשטח אוקראינה.
ברק אובמה דונלד טראמפ המירוץ לבית הלבן רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד