י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ה"תרגיל המסריח" של חברות הביטוח

בעקבות הודעת משרד האוצר על הוזלת מחירי ביטוחי החובה של הרכבים, מתברר, כך לפחות על פי טענות שהגיעו לידי ח"כ אורי מקלב, כי חברות הביטוח ביצעו תרגיל מכוער: העלו את מחירי הביטוח המקיף וצד ג'. מקלב: "הציבור לא צריך לשלם את ההפסד של החברות"

(מתניה טויסיג, פלאש 90)
(מתניה טויסיג, פלאש 90)

בעקבות הודעת משרד האוצר על הוזלת מחירי ביטוחי החובה של הרכבים, מתברר, כך לפחות על פי טענות שהגיעו לידי ח"כ אורי מקלב, כי חברות הביטוח ביצעו תרגיל מכוער - העלו את מחירי הביטוח המקיף וצד ג'.

בפנייה למפקחת על הביטוחים במשרד האוצר דרש מקלב לאכוף את החברות שלא לעלות את המחירים. כאמור, לטענתו, בעקבות הודעת משרד האוצר בחודש האחרון על הוזלת מחירי ביטוח החובה של הרכבים, מתברר כי חברות הביטוח נקטו ב"תרגיל" וכנגד הורדת מחירי ביטוח החובה התייקרו מחירי ביטוח המקיף וצד ג' באחוזים נרחבים.

מקלב, שקיבל פניות רבות בעניין, פנה בדחיפות למפקחת על הביטוחים במשרד האוצר, דורית סלינגר, ודרש ממנה שלא לאשר לחברות הביטוח את העלאה הזו.

"לא יתכן", כתב ח"כ מקלב, "כי ביד אחת משרד האוצר מכריז על פעילות משרדו בהורדת יוקר המחיה ובהוזלת מחירי הביטוח, וביד השניה עוצם עיניים ומאפשר לחברות הביטוח להעלות מנגד את מחירי הביטוחים האחרים שבפועל רוב בעלי הרכבים מבוטחים בהם".

לדבריו, "הציבור אינו צריך לשלם מכיסו את ההפסד של חברות הביטוח בעקבות רצון הממשלה להוכיח כי היא פועלת למען הורדת יוקר המחיה".
ביטוח חובה ביטוח מקיף חברות ביטוח ביטוח צד ג אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד