כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הגר"ח ביקש לכתוב על חולים, וראש 'המשמחים' ביצע

חברי חבורת המשמחים בראשות העסקן הרב מאיר אקער התקבלו במעונו של הגר"ח קנייבסקי, שבירכם על פועלם • הגר"ח אמר לרב אקער לכתוב ספר על "ביקור חולים" ואף הציע שם לספר

הגר"ח קנייבסקיץ צילום: שוקי לרר
הגר"ח קנייבסקיץ צילום: שוקי לרר

מחזה מרגש נרשם במעונו של הגר"ח קנייבסקי עת שחברי חבורת 'המשמחים' בראשות העסקן הרב מאיר אקער מירושלים התקבלו לברכה על פועלם הגדול למען חולי עמך ישראל בבתי החולים ברחבי הארץ.

חברי חבורת המשמחים, שבמהלך ימי השנה רואים מול עיניהם מחזות קשים ומעוררים במסדרונות ובחדרי בתי החולים השונים, זכו לרגע מרגש כאשר התקבלו לברכה במעונו של הגר"ח. הגר"ח התעניין ארוכות אודות הפעילות. במהלך הביקור הציג הרב אקער את ספרו העומד לצאת לאור בקרוב, העוסק בעיקר בענייני ביקור חולים זאת לבקשת הגר"ח.

היה זה לפני מספר חודשים כשביקר הרב אקער יחד עם חברי הנהלת ארגון זק"א, שם משמש הרב אקער כמזכיר ועד הרבנים של הארגון, אצל מרן הגר"ח והציג לפניו את ספרו "חסד של אמת" על הלכות כבוד המת. הרב קנייבסקי עיין בו ושאל את הרב אקער "למה אתה כותב רק על 'מתים'? תכתוב גם ספר על 'החיים'!". הרב אקער חזר לירושלים והתחיל לכתוב ספר על "ביקור חולים". בביקור הנוכחי הראה את הגיליונות, שהתחיל לכתוב.

הגר"ח עבר בעיון על הגיליונות וחייך בהנאה, העיר הערות ואף המליץ על קריאת שם לספר העומד לצאת לאור בקרוב והאציל מברכותיו על האברכים היקרים מחבורת המשמחים שיזכו להתעסק בכתיבת ספרים, ויהיו מובטלים מלשמח חולי ישראל.


הרב מאיר אקער במוענו של הגר"ח קנייבסקי
.
ביקור חולים הרב חיים קנייבסקי חבורת המשמחים הרב מאיר אקער מתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד