י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

אושר: הקמת "התאגיד החדש" תידחה

בתום יום דיונים סוער אישרה ועדת הכלכלה סופית לדחות את תחילת שידורי התאגיד "כאן" וקבעה לו"ז למעבר התאגיד לירושלים. עוד אושרה פשרה שהוביל היו"ר כבל באשר לסנקציות שיוטלו על התאגיד במידה והמעבר לירושלים יידחה

מנכ"ל התאגיד החדש אלדד קובלנץ (יונתן זינדל, פלאש 90)
מנכ"ל התאגיד החדש אלדד קובלנץ (יונתן זינדל, פלאש 90) צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הסערה סביב הקמת תאגיד השידור הציבורי החדש בדרך לסיום? בתום יום דיונים סוער אישרה היום (רביעי) ועדת הכלכלה סופית לדחות את תחילת שידורי התאגיד "כאן" וקבעה לו"ז למעבר התאגיד לירושלים. עוד אושרה פשרה שהוביל היו"ר כבל באשר לסנקציות שיוטלו על התאגיד במידה והמעבר לירושלים יידחה.

ההחלטה מגיעה לאחר שאתמול הכריעה הוועדה באשר לדחיית מועד השידורים ל-30 באפריל 2017, תוך מתן אפשרות לשר התקשורת ושר האוצר להקדים זאת ל-1 בינואר 2017. כמו כן דנה הוועדה היום מחדש בהחלטה שהתקבלה אתמול לפיה השידורים מירושלים יחלו ב-1 ביוני 2018.

הוועדה התכנסה בבוקר לדיון בנושא מעבר התאגיד לירושלים, ח"כ רועי פולקמן הציג את ההסכמות בדבר לוח הזמנים למעבר התאגיד לירושלים, ואמר כי הסיכום הוא שבינואר 2017 הנהלה תפעל מירושלים, ב-1 ביולי 2017 יהיה מעבר של רוב עובדים לבניין הקבע ועד 1 ביוני 2018 כל עובדי התאגיד, למעט יחידות שוליות, יעברו למשכנם הקבוע בירושלים כולל יציאה מהאולפנים במודיעין.

עם זאת הישיבה הפכה סוערת כאשר ח"כ דוד ביטן הציג את הצעתו לשלול מתקציב התאגיד 10 מיליון שקל עבור כל חודש של עיכוב במעבר לירושלים. ראש מטה שר התקשורת, עו"ד רן שטרית, הציג את ההצעה ואמר כי את העיצום יטיל שר התקשורת בהסכמה שר האוצר ובאישור ועדת הכלכלה, ושר התקשורת יוכל אף להפחית את העיצום. ח"כ עיסאווי פריג' טען כי מדובר בנושא חדש והיו"ר כבל החליט לסגור את הישיבה ולחדשה בצהריים.
תאגיד השידור החדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד