ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

חייב מזומן ופתאום גילית שהארנק ריק? חשוב לדעת! הטלפון הנייד יכול לשמש גם ככספומט

מהיום כבר לא חייבים כרטיס אשראי כדי למשוך כסף מהכספומט. באמצעות שירות 'משיכת מזומן בסלולר' ניתן למשוך כסף מכל כספומט של לאומי, בקלות ובמהירות

"הסתובבתי במקום כמו ילדה בחנות ממתקים"
"הסתובבתי במקום כמו ילדה בחנות ממתקים"

"מעולה" – ציינתי לעצמי בקול בעוד אני מסתכלת על מחיר השמלה בחנות, והתמלאתי בסיפוק. ביום ראשון בבוקר דינה הגיעה אלי להחזיר לי שקית בגדים שהעברתי אליה למיון. הם יוצאים לחופשה באירופה ולכן נזקקה לכמות מספיקה של בגדי חורף – אחרת איזו סיבה טובה יש לי למיין בגדי חורף בחודש יולי?

בעוד אנחנו מפטפטות, היא סיפרה לי על חנות מאוד מפורסמת ופופולארית באזור שלנו, ובהתאם לכך גם מאוד יקרה – מסוג החנויות שאת עוברת לידן ומבינה שגם בסוף עונה, כנראה לא תרכשי שם שמלה, אלא אם כן באמת מדובר באירוע נדיר.

"בעלי החנות החליטו לחסל את כל הסחורה שיש בה", סיפרה בעיניים נוצצות. "ממש לרוקן הכל ולהביא סחורה חדשה בסגנון אחר. לא הבנתי בדיוק, אבל עברתי שם וראיתי שלט מבצע, נכנסתי מתוך סקרנות וגיליתי שיש שם 70% הנחה, זה די נדיר", כך החברה, ואני רשמתי לעצמי שעליי לעבור שם בהקדם, אולי אמצא מציאה.

מפה לשם ובתוך עיסוקי היום יום הבלתי פוסקים, בין החופשה של הבנות לבין תכנון מסלול החופשה המשפחתית ב'בין הזמנים' המתקרב, רק ביום שני בערב מצאתי את עצמי בחנות. חזרתי מסבב סידורים מתיש, וכשראיתי את החנות החלטתי שאני נכנסת. התיק ביד, הארנק בתוכו, ואני מוכנה לקניות.

הסתובבתי במקום כמו ילדה בחנות ממתקים, ממששת שמלות שהרבה זמן חלמתי עליהן. החלטתי שאפרגן לעצמי בשמלה אחת. מדי שנה בזמן החופשה המשפחתית, מוקדש ערב אחד ליציאה זוגית, רק שנינו, בלי הילדים. כך חוגגים את המאורע, שכנעתי את עצמי. אחרי שמדדתי את השמלה והיא נראתה לי מושלמת, העזתי להביט על תווית המחיר...

"מעולה", ציינתי לעצמי בשקט. המחיר קצת יותר יקר ממה שרציתי, אבל עדיין פחות ממה שחששתי. ניגשתי אל הקופה להסדיר את תשלום, שלפתי את הארנק, אך אז גיליתי שחסרים לי מאה ועשרה שקלים. נאמנה לעיקרון שלנו להשתמש רק במזומן, אמרתי למוכרת שאני קופצת לכספומט הסמוך, ושתשמור לי את השמלה – אפילו הפקדתי אצלה את הסכום שכן היה לי בארנק. היא הייתה אדיבה במיוחד ואני יצאתי משם בהליכה מהירה. שוב שלפתי את הארנק. "זה לא קורה לי", פכרתי ידיים. כרטיס הכספומט לא היה שם. כל כך מתאים שזה יקרה לי, אני פשוט בנאדם מפוזר. אבל למה ברגע כל כך לא מתאים? גלגלי מוחי פעלו במהירות. הבנתי שאין ברירה, ועשיתי את המעשה שאני הכי שונאת בעולם: הרמתי טלפון לצבי, בעלי, כדי שיבוא לעזרתי.

"חבל שאין איזה קסם שמוציא כסף, למשל מהטלפון הסלולרי. אותו הרי אני אף פעם לא מאבדת", אמרתי לצבי, בעוד אנחנו צועדים יחד לכיוון הבית, כשהשקית המבוקשת בידי.

"זה מעניין שאת אומרת את זה בדיוק היום", הוא חייך. "לפני שיצאתי מהעבודה היום, קראתי קצת על שירותי בנקאות, את יודעת, בגלל העזרה לאחי הצעיר עם ההלוואה. היו שם כל מיני שירותים מעניינים ונתקלתי בדיוק בשירות שחשבת עליו עכשיו מבלי לדעת שהוא קיים. מדובר בשירות 'משיכת מזומן בסלולר' של לאומי.

לא יאומן, חשבתי לעצמי. בעידן כל כך מפותח, אין דבר שאינו אפשרי. אז איך זה עובד? פשוט מאוד. לצורך ביצוע משיכת המזומן, ניגשים למכשיר כספומט של לאומי, מצמידים את הטלפון הנייד לרכיב ייעודי שנמצא על גבי מכשיר הכספומט, מקישים קוד משיכה סודי ובוחרים את סכום המשיכה...

השירות ניתן חינם ללקוחות לאומי המנויים על שירותי לאומי באינטרנט והמשתמשים באפליקציית לאומי בסלולר, לאחר תהליך רישום חד-פעמי ופשוט.

"פשוט, אה? עכשיו אני יכולה ללכת לקנות עוד שמלה אחת בלי לדאוג", קרצתי לו בעודי תולה את השמלה בארון. "או לתכנן כבר את החופשה הבאה..."
בנק לאומי כספומט טלפון נייד מזומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד