י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אל תתנו למשכירי הרכב לעבוד עליכם

עלויות ביטוחי הרכב, אחזקתו והוצאות הדלק הופכים את הרכב הפרטי ללא כדאי בעליל. אך מה עושים כשצריכים לצאת לטיול משפחתי או לנסיעה לשמחה משפחתית עם כל הילדים? ביקשנו מרועי זוהר, מנהל קשרי לקוחות בבסט קאר השכרת רכב, שייתן לנו את הכללים החשובים ביותר עבור לקוח ששוכר רכב / יצחק יעקב וולפא

אל תתנו למשכירי הרכב לעבוד עליכם

עלויות ביטוחי הרכב, אחזקתו והוצאות הדלק הופכים את הרכב הפרטי ללא כדאי בעליל. בייחוד אם אתם מתגוררים בעיר שבה התחבורה הציבורית סדירה וטובה או אם יש לכם ברוך השם, משפחה גדולה – ייתכן בהחלט שלא כדאי לכם לרכוש רכב. אך מה עושים כשצריכים לצאת לטיול משפחתי או לנסיעה לשמחה משפחתית עם כל הילדים? במקרים כאלה, אחת האפשרויות הזמינות והמועילות היא השכרת הרכב.

בין אם זו הפעם הראשונה שבה אתם שוכרים רכב, או שאתם כבר עושים את זה מזה זמן רב, כדאי מאוד להקפיד על כמה כללים פשוטים כדי שהרכב השכור שלכם יהיה נוח, אמין ובעיקר – לא כואב בכיס. ביקשנו מרועי זוהר, מנהל קשרי לקוחות בבסט קאר השכרת רכב, שייתן לנו את הכללים החשובים ביותר עבור לקוח ששוכר רכב.

מתנה קטנה במרחק הקלקה

התאימו את הרכב לצרכי הנסיעה
סוף מעשה במחשבה תחילה וסוף הנאה בנסיעה בתכנון ובהתאמה נכונה של הרכב לצרכים שלכם. בדקו שגודל הרכב מתאים לאופי הנסיעה – שלא תשכרו רכב צפוף מדי, עם מרווח פנים קטן מדי לנסיעה ארוכה, שתא המטען של הרכב יספיק לכל המזוודות והציוד שלכם, על מנת שלא תיאלצו לאלתר ולהניח דברים על גגון.

דרשו רכב חסכוני בדלק
אם מדובר בנסיעה ארוכה דרשו מחברת השכרת הרכב שתתן לכם רכב חסכוני בדלק – רכב היברידי או רכב דיזל. המכוניות הללו עולות יותר בתעריף ההשכרה, אבל אם יש לכם נסיעה ארוכה – החיסכון שיהיה לכם בעלות הדלק יהיה משמעותי יותר מן התוספת במחיר ההשכרה.

האם יש לחברה שירותי גרירה 24 שעות ביממה?
כשאתם מחפשים חברה להשכרת רכב, בדקו שמדובר בחברה רצינית ולא בחאפרים. אחד הפרמטרים הברורים לכך הוא האם יש לחברה שירות גרירה וחילוץ 24 שעות ביממה. שלא תדעו מצרות, אבל אם חלילה הרכב נתקע, הופך שירות זה לחיוני כמו אוויר לנשימה.

השכרה בעיר אחת והחזרה בעיר אחרת
אם מדובר ברשת השכרת רכב, בדקו כמה סניפים יש לרשת והאם יש לה סניפים במקומות שאליהם אתם נוסעים. באופן זה – ניתן יהיה לשכור את הרכב בעיר אחת ולהחזיר אותו בעיר אחרת, כולל בשדה התעופה בן גוריון. כך ניתן להוזיל את עלויות הנסיעה ולשכור את הרכב רק לפרקי הזמן שבהם נדרשת לכם נסיעה בפועל.

שומרי שבת? ללא חיוב שבת
לקוחות שומרי שבת יכולים להוזיל משמעותית את עלויות השכרת הרכב במקרים שבהם הם שוכרים רכב לתקופה שכוללת שבתות וימים טובים. בימים אלה הלקוח משלם רק על רכיב הביטוח של השבת ולא את המחיר המלא של השכרת הרכב. בדקו אם החברה שבה אתם שוכרים את הרכב מאפשרת לכם להוזיל כך את המחיר.

ביטוח יכול לבטל את ההשתתפות העצמית
לכם, כלקוחות, יש אפשרות לרכוש ביטוח שמבטל את ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה, גניבה או נזק. כדאי מאוד לשאול לפני ההשכרה כמה עולה ביטוח כזה, מה הוא מכסה – האם גם נזקים לצמיגים, לשמשות ולמרכב תחתון – שלא תהיינה הפתעות לא נעימות.

רישום מדויק של כל השפשופים והדפיקות הקודמים
כדי להימנע מהפתעות לא נעימות מסוג אחר – כדאי מאוד להקפיד בעת קבלת הרכב מחברת ההשכרה שנציג המסירה מטעם החברה רושם במדויק את כל הנזקים שיש לרכב – כל הדפיקות והשפשופים. כך, כשתחזירו את הרכב אחרי שתנהגו בשלום וללא תאונות, לא תהיה שום אי הבנה ולא ינסו לטעון שדפקתם את הרכב.

טנק דלק מלא יוחזר מלא
שימו לב לכמות הדלק שיש בטנק הדלק בעת קבלת הרכב והקפידו להחזיר את הרכב עם אותה כמות דלק. יש חברות להשכרת רכב שמחייבות את הלקוחות בעמלת דמי טיפול ותדלוק במקרה של החזרת טנק דלק לא מלא או לא באותה כמות שבה היה מלא בעת מסירת הרכב. חבל על הכסף הזה.

.



למידע נוסף>>

השכרת רכב בסט קאר טיפים על הדרך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד