כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

נורא ואיום: "מטפל" חרדי נעצר בחשד לשורה של מעשים חמורים

לאחר שנעצר בשבוע שעבר: היום תוגש הצהרת תובע כנגד חשוד המוכר כ'מטפל' והחשוד בביצוע עבירות חמורות וקשות בשלוש אחיות לאורך שנים ארוכות כביכול במסגרת 'טיפול' • החשוד קשר עצמו בחקירתו לחשדות החמורים - כל הפרטים

צילום אילוסטרציה: הדס פרוש, פלאש90
צילום אילוסטרציה: הדס פרוש, פלאש90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: היום (ה') תוגש הצהרת תובע כנגד אלון שמיר, תושב ירושלים כבן 50, המוכר כ'מטפל' בדמיון מודרך והחשוד בסדרת עבירות חמורות לאורך שנים, כלפי שלוש אחיות שהגיעו כל אחת בנפרד לחשוד לשם קבלת 'טיפול'.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי החשוד אלון שמיר נעצר בשבוע שעבר, ונחקר במשטרת מרחב מוריה בחשד לשורה ארוכה של עבירות חמורות, ומאז הוארך פעמיים מעצרו. ראשיתה של החקירה בתלונה שהגישה אחת האחיות במשטרה, לאחר שנודע לה משיחה עם אחיותיה כי החשוד פגע בהן גם כן. בעקבות התלונה נפתחה כאמור חקירה שלוותה ע"י הפרקליטות, וכללה סדרת פעילויות חקירתיות ומודיעיניות שהובילה לאיתור החשוד ומעצרו, לצד גביית עדויות הקורבנות ואיסוף מכלול הראיות.

מממצאי החקירה עולה כי האחות הגדולה, כיום בת 25, הופנתה אליו לקבלת טיפול כשהייתה בת 17 ובמהלך הטיפול תקף אותה בטענה כי מדובר בהמשך ישיר לטיפול הנדרש עבורה. המעשים נמשכו במשך כשלוש שנים ועד שנישאה.

בהמשך הגיעו אליו לטיפול גם שתי אחיותיה (כיום בנות 25, 19) לשם קבלת טיפול, כל אחת בנפרד. במסגרת המפגשים הללו תקף אותן החשוד גם כן. החשוד נעצר כאמור בשבוע שעבר, במהלך חקירתו במשטרה קשר עצמו למיוחס לו. מעצרו הוארך והיום תוגש כנגדו כאמור הצהרת תובע.

מהמשטרה נמסר כי מדובר בחקירה מורכבת ורגישה, בה החשוד ניצל מעמדו בקהילה וכן את מצבן של הצעירות וביצע שורת מעשים קשים. החקירה המקצועית הובילה למעצר החשוד וקשירתו לעבירות המיוחסות לו, שבגינן תוגש כנגדו הצהרת תובע.

השופטת שושנה ליבוביץ מבית משפט השלום בירושלים האריכה היום בשלישית את מעצרו של אלון שמיר עד ליום ראשון הבא בשעה 10:00.

"מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר לכך שהמעשים נעשו וכי קיימת עילת מסוכנות. בשים לב לעבירות המיוחסות למשיב, מצאתי כי יש עילה לכאורה לבקש את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו" אמרה השופטת. יחד עם זאת התחשבה בכך שהוא נעדר עבר פלילי ולטענתו, הוא סועד את אשתו.

עו"ד שירן גולברי אמרה במהלך הדיון כי "לא הגיוני שהקשר עם המתלוננת העיקרית בתיק שהחל לפני שהיה מטפל, היה ביניהם קשר אישי וייתכן כי היה לפני וגם אחרי שהיה מטפל" עוד הוסיפה שהוא לא מטפל בשנה וחצי האחרונות. הוא לא יטפל ולא מטפל.

הידיעה עודכנה בשעה 14:19
עבירות חמורות מטפל כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד