י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

20 שבועות של חופשת לידה? יש כזה דבר

חברת אינטל בישראל הודיעה לעובדים על הטבת "חופשת הורות" • "השבועות הראשונים בחייו של תינוק הם קריטיים ליצירת הקשר עם הוריו ואנחנו רוצים שהעובדים שלנו יחוו את התקופה הזו בצורה שקטה", אמרה יהודית ימפולסקי, סמנכ"לית משאבי אנוש באינטל ישראל • ההטבה תחול גם במקרים של אימוץ ואומנה

20 שבועות של חופשת לידה? יש כזה דבר

לא פעם אנו עדים לניסיונות להביא לשינוי כזה או אחר בתהליך שנקרא הורים ילדים ועבודה. אם זה מבחינת שכר נשים או תעסוקת חרדים, אם זה חופשת לידה לאבות, הארכת חופשת לידה לאמהות, ועוד.

יש דיבורים, יש חוקים, יש אישורים בוועדות שרים, ויש גם מקומות מעשיים שלוקחים את הדאגה לעובדים שלהם צעד אחד קדימה.

חברת אינטל הודיעה אתמול (חמישי) על השקת הטבה חדשה לעובדיה: "חופשת הורות". על פי המהלך, שאושר בהנהלת החברה, נשים תוכלנה להאריך את חופשת הלידה שלהן בששה שבועות נוספים בתשלום, על חשבון אינטל. כיום, נשים זכאיות ל-14 שבועות חופשה בתשלום, על חשבון הביטוח הלאומי, ו-12 שבועות חל"ת נוספים.

המהלך החדש מביא בשורה חשובה גם לאבות. על פי חוק שאושר באחרונה, הוענקו לאבות ששה ימי חופשת לידה, על חשבון ימי החופש והמחלה שלו. אינטל הודיעה כי תעניק לאבות הטריים 14 ימי חופשה (90 שעות), כולם על חשבון החברה. בחברה מדגישים כי ההטבה זמינה עבור כל סוגי והרכבי המשפחות ותחול גם במקרים של אימוץ ואומנה.

"כשאתה רואה את העובדים כשותפים ולא רק כמשאב, יש לך אחריות גדולה כמעסיק", הסביר רן סנדרוביץ, מנכ"ל מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל.
אינטל חופשת לידה הורים וילדים הורות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד